Mamman til to herlige gutter Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 endelig er det satt en dato for den store dagen!!!! vel og merke noen år til men datoen er i boks.... vi trenger tid på oss til å spare litt, datoen er 2.juli.2011!!!! endelig !!!!! vi har planer om å få nr 3 i 2010, ville bli ferdig med unger til vi skal gifte oss.. men eg gleder meg.. :-)
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Oi, det får`n si.. Da har vi vært gift i snart 3 år allerede vi!
Milletrille Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Gratulerer så mye!!! Kanskje vi skal slenge oss med, hørtes ut som en bra plan hi hi
Mamman til to herlige gutter Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2007 endring i planene!!!! det blir i 2009 i stedet !!!! vi skla slutte på prevensjon nå og se når vi blir gravid!!! spennende.. nå er planleggingen i full gang fra min side!!! er det for tidlig å begynne planleggingen??? datoen er 4.juli.2009 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå