Gå til innhold

vi skal gifte oss!!!


Mamman til to herlige gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig er det satt en dato for den store dagen!!!!

vel og merke noen år til men datoen er i boks.... vi trenger tid på oss til å spare litt, datoen er 2.juli.2011!!!!

endelig !!!!!

vi har planer om å få nr 3 i 2010, ville bli ferdig med unger til vi skal gifte oss.. men eg gleder meg.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det får`n si..

 

Da har vi vært gift i snart 3 år allerede vi! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kanskje vi skal slenge oss med, hørtes ut som en bra plan hi hi ;)

Skrevet

endring i planene!!!!

det blir i 2009 i stedet !!!! vi skla slutte på prevensjon nå og se når vi blir gravid!!! spennende.. nå er planleggingen i full gang fra min side!!!

er det for tidlig å begynne planleggingen???

 

datoen er 4.juli.2009 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...