Én til Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Alle prater om denne berømte sykehusbagen, men ser for meg at det er ti ganger mer praktisk å komme rullende med en liten koffert.. hehe. Eller er det litt voldsomt? Aner ikke hvor stor plass man har på disse fødeavdelingene, jeg.
Tord_og_Trym Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Er du heldig så får du tildelt et garderobeskap ved siden av senga. Jeg pakket liksom aldri opp av bagen, hadde bagen stående under/ved siden av senga. Men en liten trillekoffert - slik man kan ha med inn i flykabinen skulle vel gå greit.
Tussi og gullgutten Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 jeg har pakket en sånn liten trille koffert, den tar da ikke større plass en en bag så det går nok fint...
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg skal ha trillekoffert, mest fordi den eneste bagen jeg har er enormt stor, så der hadde jeg fått plass til alle gravidklærne mine samt alle klærne til gullet ... og det kan jo bli litt drøyt :-))
Én til Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 Hehe, skjønner. Jepp, da blir det nok en liten trillekoffert her også :-)
*MeA* Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har faktisk tenkt på det samme. Også fordi da har en mulighet til å låse ned litt verdisaker som lommebok osv. En liten trillekoffert kan en jo eventuelt plassere under senga eller ha stående på høykant. Da tar den ikke store plassen.
fådagerigjen Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Har også pakket i trillekoffert. skal ha planlagt keisersnitt.Lien vits å bære mer enn nødvendig... Dessuten syntes jeg at jeg har bedre oversikt i en liten trillekoffert enn i en bag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå