Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 flere som er i uke 20 og ikke kjenner noe særlig liv ? var på ul for en uke siden og alt var fint. morkaka ligger foran på magen, så det er jo derfor jeg ikke kjenner så mye. men veldig frustrerende for jeg tenker at babyen ikke lever... må nok bare smøre med med tålmodighet. men når en leser om alle som kjenner mye liv allerede i uke 15 blir en litt frustrert over å ikke kjenne noe særlig i uke 20...
Entil? Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 hei;) du trenger absolutt ikke å bekymre deg,husk at alle er forskjellige,noen kjenner liv tidlig,spesiel fler gangs fødene,siden de allerede hvet hva de skal kjenne etter...og som du sier selv,du har jo vært på ul og der var jo alt fint,og du fikk itilegg bekreftet at morkaka ligger foran på magen,og det har også innvirkning på hvor mye spark du kjenner,men bare vent et par uker til,så skal du se at du så smått begynner å kjenne noen bobler og kriblinger,kanskje du har kjent det allerede også,men bare ikke hvet hvordan det kjennes...jeg kjente ikke liv før i uke 22,og her er alt bra,bare kos deg med den voksende magen du,sparkene kommer;) lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 takk, trengte å høre dette. må som sagt bare smøre meg med tålmodighet : ) lykke til videre du og : )
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Hei. Jeg er også i uke 20 og selv om jeg kjenner liv innimellom, er det veldig svakt og ikke ofte jeg kjenner det. Det er nesten slik at jeg lurer på om det er babyen jeg kjenner. Men var på ul for bare noen dager siden og da var alt bra med jenta vår. Foreløpig tar jeg det med ro og venter på at det kommer til å bli mer tydlig etterhvert.
oktober2007 Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Er også i uke 20, men kjenner skjeldent liv. Av og til jeg tror det kan vere babyen jeg kjenner. Skal på min 2.UL i morgen - så får iallfall se om alt er bra da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå