Gå til innhold

Paranoid og hormonell eller ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite dilemma, noe som har gjort meg veldig lei meg i dag og har også grått litt.

I går kveld når jeg og gubben gikk å la oss så rundt kl 00.00 fikk han en meld på mobilen, jeg spurte hvem som sendte melding så seint men han sa det var ingen eller noe sånt. Så etter en stund står han opp....jeg tenker jeg skulle skjekke mobilen for jeg syns det var litt rart, men kom bare med tanken for jeg må ha dyppa av for jeg husker ikke så mye mer før han kom tilbake og la seg. Spurte så hva klokka var den var nå blitt halv 2. Så begynte han med moben, spurte om han sendte meld så seint, sa nei da ikke no. Og i dag morres når jeg gjør min synd og sjekker moben hans er det ingen nye meldinger der. Bare noen gamle fra fredag. Går så ned på jobb og forteller hva jeg har gjort og lurer på hvorfor han har sletta den fra kl 12 og lurere på hvem det var fra. Han sier bare han visste jeg kom til å sjekke mobilen derfor sletta han den, men han sier ikke noe mer, bare at det er jeg som burde sjemst. Hva gjør jeg hva skal jeg tro.........er veldig deppa. Har 8-7 uker igjen av termin. Tror ikke han er utro men hva er det han har å skjule?

Noen som vil muntre meg opp litt eller hjelpe meg og si noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si.

Men hvorfor kunne han ikke bare vise deg meldingen, hvis det var ingenting.Sett deg ned og fortell han hva du føler.

Ikke noe værre enn å gå rundt å være mistenksom.

Skrevet

Prøv å snakk med ham. Han kan jo ikke være så dum å ødelegge alt no 8 uker før han skal få en datter eller sønn. Sikkert ingenting å bekymre seg for.

Skrevet

:( Dårlig gjort. Du må få ham til å skjønne hvordan han får deg til å føle. Samme hva som sto i meldingen, egentlig. Det er litt likegyldig hvorfor du føler som du gjør, syns jeg. Hovedsaken er at du er lei deg, og det må han forholde seg til på en ordentlig måte.

Fint sånn i teorien... Lykke til :)

Skrevet

han har vell noe han ikke vil si siden han ikke sier det...... er jo litt rart a? hvorfor gjøre deg utrygg............dårlig av han

Skrevet

jeg bruker også å snike på telefonen til typen noen ganger, for jeg blir skikkelig paranoid!! vet ikke hvorfor, kanskje fordi x`n hans er syk i hodet sitt!! men uansett, så bruker han å slette alle meldingene sine for at det ikke skal hope seg opp... så jeg bruker være inne på loggen på telefon hans og snoke jeg:) hihi=) ikke at jeg har funnet noe spennende da, men det er godt å finne ut av det ,så en får roa seg litt ned! ikke mye gøy og gå rundt og gruble på sånt.. en får så dårlig humør av det, blir gjerne liggende våken hele natta osv..

godt å høre at det ikke bare er meg som er paranoid;)

Skrevet

Jeg synes mannen min skal få ha mobilen sin i fred - og det får han. Synes den er helt privat - er som å lese andres private brev. Kan også være lett å misforstå dersom det ligger meldinger der.

Eventuell utroskap o.l får man finne ut av på andre måter, synes jeg.

Skrevet

Jeg synes synd på deg jeg. Skjønner at du er mistenksom. Synes du fortjener bedre svar enn det. Man skal ikke ha hemligheter for verrandre av noe slag når man er kjerester. Vist han har hvert borte eller mye ute burde du vel tenke på hva du skal gjøre. Det er vel skjelden man får direkte svar på at noen har vært utro.

Skrevet

Jeg har endelig fått svar på hva det var, fortalte han hva jeg følte så bare rista han på hode og sa det var noen internett koder som han hadde bestillt til en siden men som hadde tatt tid før de kom, og siden han ikke fikk sove så stod han opp og brukte disse kodene til å komme inn på den sida. Han har vist meg også.

Så jeg hadde ingeting å være bekymret for men han kunne fortalt meg med det samme at det var noen koder så hadde jeg sluppet mye bekymring. Han har heller kost seg litt i dag da på min bekostning. Men takk for mangen svar og kjekt å høre at noen er like meg. :)

Skrevet

Hehe...høres ut som a la hjemme hos oss: min mann elsker å terge meg med det der fordi han vet hvor paranoid jeg blir.

Jeg tror ikke din mann er utro, men kanskje han vil teste deg. Du trenger å ta en prat med han om dette. Forklar hvordan dette får deg til å føle. Og be han ta deg alvorlig. At dette gjør deg veldig, veldig vondt. Be om en forklaring på hvorfor han valgte å gjøre det slik.

Lykke til, det går nok bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...