prøvekluten+3små Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 hehhe,finner ikke igjen den forrige..laaaaaangt nede tydeligvisen,så jeg lager heller en ny en jeg..åssen er det med trønderdamene?nyter vårsola og det gode været? *kremt* hehhe.. hvor langt er vi alle på vei nå da mon tro? 18+2 her idag..
elly belly Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Hei hei ) Trondheim Øst her. Jeg er 26+6 i dag og formen er litt sjaber pga. lavt jernlager og lavt blodtrykk som nevnt lenger ned her. Litt tussig å jobbe 100 % nå, men det går greit enn så lenge. Stas med spark i magen hver dag og jeg var nettopp å kjøpte Mexx klær til lillepia på Barnas Beste i lunsjpausen min. Artig ja..! ) Vårsol? Godt vær? Nja, vi trøndere er jo optimistiske, men nå tok du i litt... hihi. Håper det blir bedre utover uka. Går det med deg da prøvekluten?
Entil? Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 heia;) er 24+3 idag,e pokka forkjøla,og har netopp kommi heim fra skolen med feber..og æ som ikke kan ha mer fravær...fuck as...;(..men håpe æ bli bedre snart..men lillegutt sparke som en gal,så han har det heldigvis bra;)
prøvekluten+3små Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2007 joa...prøvekluten har det etter forholdene greit hun;o) er nå enda på aktiv sykemelding,og ser ikke ut til at jeg blir ferdig med det med det første..spyr heldigvis ikke daglig lenger,men jeg er som ei tidsinnstilt bombe da,som bare VENTER på å ta av..så mange gode dager,krydret av noen verre:o/menmen.. ellers tror jeg nå at jeg kjenner liv nå..alltid vært seint ute med de greiane der jeg assa..ikke uvanlig sa jordmor da..har dere begynt å tenke i navn da jenter? fnise,når det gjelder været,var jo det seff en spøk ja,men PRØØVER så godt jeg kan å være optimist her da..hipphipp for 17 mai vettu;o)
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Hei hei;) Hmm må tenke jeg er 24+6 i dag, tida flyger jo:) Formen blir nok bedre i sånn aug/sept har jeg hørt rykter om-ellers vente vi på sola ja:) Så lenge det ikke snør så er jeg fornøyd:)
Trønderjente82 Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Heia... 17+6 i dag jeg... Formen er bra og jeg har kjent masse liv den siste uka:) Trodde ikke det var vanlig å kjenne så mye så tidlig, men det har vel sikkert noe med hvordan h*n ligger. Får sikkert en kjempe urolig unge... Hehe:) Enda 9 dager igjen til UL. da..thihi... gleder meg sånn! Trist med det dårlige været, men enda godt det er meldt bedre fra 18.mai
prøvekluten+3små Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2007 9 dager ja...hihi,og jeg som håpa på du hadde ul denne uka;o)nyskjerrig på ka du får æ åsså;o)vært te legen i dag æ da..satt en time og venta! ilag med lillesønnen,som etterhvert ble både utålmodig og sulten! hersens lege ass!
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Heisann trønderjenter:) I dag er en suuuper dag, hvor denne trønderjenta bare gliser fra øre til øre. Det regner, det er surt, jeg har en eksamen igjen, klesvasken har hopet seg opp....men, jeg er overstadig lykkelig:) Hvorfor? Jo, vært på UL idag, sett verdens nydeligste lille gutt i full aktivitet, har verdens herligste kjæreste og har fått masse koselig oppmerksomhet fra gode venner og familie:) Ahh..kan man få det bedre? Så for å toppe det hele, tenkte jeg å slepe meg avgårde på trening for å få frigjort enda mere endorfiner:) Ja, og er forresten 18+5 idag, termin ble flyttet 2 dager frem:) Noen som skal ha på seg bunad på 17. mai da? Har en mistanke om at min blir litt knapp i år..hhehe
prøvekluten+3små Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2007 ååå..så morro:o)UL er alltid en milepæl føler jeg:o) blir litt mer virkelig etter det på en måte..har dere tenkt på navn da? det spør alle oss om for dagen;o)
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Ikke sant?? Ble helt keitete etterpå jeg, så den lille tassen gjorde virkelig inntrykk! Vi satt oppe igår kveld for å finne både jente- og guttenavn, og endte opp med noen fine jentenavn, mens guttenavn var det verre med. Derfor viste bildene selvfølgelig en gutt idag, så vi har et navneproblem!! hehe Forslag?? Dere skulle ha jente, var det ikke? Noen navn dere da?
prøvekluten+3små Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2007 vi hadde guttenavnet klart vi,så sikker var jeg på å få en gutt..vi skulle kalle han noah..men ser kanskje ut til at det kommmer en leah istedet da;o)vi får se..er ikke opp og avgjort enda,sjøl om sambo tror det;o)kanskje du har noen gode alternativ på jentesiden da?
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 14. mai 2007 #12 Skrevet 14. mai 2007 Hehe, er det ikke typisk:) Tror babyen velger kjønn etter å ha hørt de flotte navneforslagene, for å sette oss fast litt:) Noah og Leah var begge søte og fine navn:) Vi tenkte litt på Mathea og Ida til jente vi, men gutt... blank..sukk
Trønderjente82 Skrevet 14. mai 2007 #13 Skrevet 14. mai 2007 Heia... Gratulerer så mye med den lille gutten da... Vi har tenkt på Lucas, Levi, Mathias, Martinius og Theo hvis det blir gutt. Synes det er mange fine guttenavn jeg... Åhhhh. er så spent på hva vi får.... Alle i familien tror jente, mens jeg har guttefølelse.... Håper hvertfall den lille er vellskapt da, har begynt å bekymre meg litt for det i det siste:) Leah er et kjempe fint navn da.... Liker korte navn som Leah, Thea, Mia osv... Liker Sofie også jeg da, oldemoren min het det, men mannen min synes det høres ut som en liten pinglejente.... Hehe... jeg kjenner flere som her sofie, men ingen pingler. Problemet mitt er at mannen min jobber på barneskole og han forbinder stort sett alle navn med barn han kjenner så det er vanskelig... Men han kjenner ingen Lucas eller Thea:) Jeg skal forresten ha bunad på 17.mai, men har ikke cape så det kan bli kaldt, det er ikke akkurat meldt noe sommer enda:(
☆Lille my* Skrevet 14. mai 2007 #14 Skrevet 14. mai 2007 Hei hei=) Jeg er 20+2 og ekte trønderjente fra byen;)
Mortil1snart2<3 Skrevet 15. mai 2007 #15 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Jeg er 16 uker i dag, skal til legen og forhåpentligvis høre hjertelyden om 1 time:) Formen er bra igjen nå, bare litt trøtt! 17. mai blir det bunad, men livet er flyttet noen hakk opp og ser litt budeie-aktig ut, men orker ikke tanken på å ut å shoppe 17. mai klær.. ikke mye som passer for tida, ser ikke gravid ut.. bare lubben!
prøvekluten+3små Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 15. mai 2007 syns sofie var kjempefint jeg...hihi,og som du sier,ikke noe pinglesofie kjenner jeg heller nei;o) - men,det jeg skulle si ja..ang magefølelse på kjønn,så stemmer det som regel syns jeg..jeg var bombesikker med gutta..de hadde ikke trengt å si kjønnet på ul engang,for jeg visste det. denne gangen trodde jeg gutt,kanskje bare av vane,men likevel ingen slik sikkerhet som sist nei..og d viste seg å ikke være en gutt..så magefølelse har jeg tro på;o) hah! bunad dere da! ja det kan jeg bare GLEMME jeg ja:oD den skulle vært sydd ut allerede før jeg blei gravid den så;o) man er liksom ikke den samme etter to barnefødsler som da man var femten år nei! ellers da,skal dere på treff 30.mai?var kjempekoselig sist hvertfall..
Trønderjente82 Skrevet 15. mai 2007 #17 Skrevet 15. mai 2007 Min bunad ble sydd litt stor den slik at jeg skulle ha noe å vokse i:) Har ikke vokst i den før nå da... hehe... Treff 30.mai ja... Det høres koselig ut, fikk jo ikke vært med på det forrige jeg... Var det mange der?
prøvekluten+3små Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 15. mai 2007 vi var vel en ti jenter tror æ..va kosli!
prøvekluten+3små Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 15. mai 2007 forresten,for alle de her inne som kunne tenke seg å bli med,så ligger det en påmeldingstråd inne på terminklubb oktober 2007:o)
prøvekluten+3små Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 15. mai 2007 det er bra;o) nei huff..må vel dra på jobb i skitvære da..
prøvekluten+3små Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #22 Skrevet 15. mai 2007 ..grøss o gruu...ska d liksom aldri stoppe å regne i bartebyen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå