Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på nye p piller 2 mai. Fikk mensen( må jo være det) etter 3 tablett (altså 5 mai.) Den blødningen har bare gått på. Det blir mer og mer. Må skifte minst en gang i timen nå. Begynner å bli svimmel også.. herregud, skal det være sånn da.

Hadde ikke fått mens etter fødsel da jeg startet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må kontakte fastlegen din jeg..

Skrevet

Da antar jeg ut av svaret ditt at dette ikke er normalt???

Skrevet

Jeg vil anta at det ikke er vanlig. Nå går ikke jeg på pilla, men første mens etter fødsel var ganske mild. Kortvarig og lite blod.

Synes også du skal kontakte lege.

Skrevet

Ringte. Fikk time i morgen kl 14.. puh.. får vel bare prøve å holde meg mest mulig i ro til det. redd jeg skal besvime. Er jo alene med han lille.

Jeg besvimer nok ikke da, men blir skikkelig svimmel, og klarer ikke stå oppreist lenge

Skrevet

ikke time før i morgen ?? Hva med å ringe å be om å få snakke med en lege, eller evnt ringe legevakt. Jeg har ikke noe særlig tiltro til de som sitter og tar tlf på fastlegekontor. prøv å drikk rikelig og få i deg noe søtt og salt. Jeg ville ringt legevakt og hørt hva de sier... skal liksom ikke bli svimmel og sånn av blodmangel, selv om det er mensen da, mener nå jeg.

Skrevet

Vil jeg ikke virke hysterisk da a?? Dama på kontoret hørte ikke så veldig godt på meg. Bare sa at jeg hadde blødd siden 5. Fikk ikke sagt så mye om mengden, og at jeg ikke følte meg spes bra. Men får kanskje bare se det ann ut over etterm. Men da lurer jeg på hvorfor jeg er svimmel..

Skrevet

Man blir svimmel av blodmangel ja...

Skrevet

Da er vi 2... Jeg har første mens etter fødsel (og etter p-pille start). Og jeg har ALDRI blødd så mye før...

Skrevet

Blødninger av ymse slag er en helt vanlig bivirkning når man starter på piller.

Jeg opplevde det samme som det når jeg begynte på cerazette, etter 9 dager med blødning orket jeg ikke mer og sluttet. Før jeg starter på pilla var jeg nettopp ferdig med 6 ukers blødning etter fødsel, så jeg var drittlei!

Hvis du har jernangel blir det ikke akkurat bedre av å blø så mye, det kan være derfor du er svimmel.

Skrevet

Sorry, leste ikke godt nok igjennom (ble bare lykkelig for at det ikke bare var meg ;-) ), jeg har min første mens i den første pillefrie perioden... Men ekkelt er det uansett, om ikke min blødning avtar innen morgendagen så bærer det i allefall til legen for meg.

Skrevet
:) jeg vet at en blir svimmel av blodmangel. Det jeg mente var at dersom en blir svimmel på grunn av blodmangel må en få hjelp, selv om det er av mensen.... jeg ville ikke synes du var hysterisk om du ringte legevakta..... bedre det enn å besvime hjemme med lite barn.
Skrevet

jern var bra når jeg var hos legen i slutten av april. Jeg hadde også akkuratt blitt ferdig med den renselsen før dette her satte i gang. dritt lei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...