Serial mom Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Tenker på i hvilken uke. Dersom vi ikke får sett kjønnet på den ordinære,hadde vi tenkt å kanskje spandere på oss en 3D-UL,siden vi er så nyskjerrige! Er det noen bestemt uke man bruker å ta 3D i,eller kan det gjøres hele svangerskapet? Hilsen clueless førstegangs! P.s Må ærlig inrømme at jeg kan knapt se hva som er opp-ned på en vanlig UL. Når folk viser meg bilde,nikker og smiler jeg bare,og sier "åh,så fin!" Kunne like gjerne vist meg bilde av en ufødt hundevalp...;-p
*RutIetutt* Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Når jeg bestilte time sa hun jeg snakket med at det beste var mellom uke 24 og 32. Etter det er babyen så stor at det kan være vanskelig å få gode bilder. Vi var på torsdag, og jeg var da 29+2 - så da at babyen hadde det trangt, og hun lå med hodet ned...men fikk masse flotte bilder av henne:o) Så veldig godt hva som var hva for å si det sånn;o) Men så har ikke jeg hatt noen problemer med å se det på vanlig 2d heller da;o) Blir nok sikkert ganske så annerledes når det er du som er på ul og ser der og da hva som skjer på skjermen - det er helt fantastisk - både 2d og 3d - men 3d`en syns jeg var helt utrolig pga vi fikk sett ansiktstrekkene hennes:o) Fikk med oss en cd-rom med masse bilder og tre filmsnutter som vi kan se på igjen og igjen - så bare det syns jeg var verdt de 1000,- kr vi spanderte:o)))) Dette var i Bergen.
Serial mom Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 Tusen takk for fint og opplysende svar! :-) 1000 kroner er jo ingenting i den store sammenheng,så om nyskjerrigheten tar overhånd blir det nok til at vi gjør det:-) Er enda altfor tidlig å tenke på det,siden jeg bare er 13 uker. Hiolder enda pusten til neste tidlige UL,som er om 1 uke!(det blir min andre UL)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå