Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Liten blødning i går kveld (ikke hatt sex) Brun spotting i dag. Kjenner litt liv, så beroliger meg litt med det- men er bekymret for at noe er på gang.... Noen som har opplevd tilsvarende i 2. eller 3. trimester? TAKK:-)
Trønderjente82 Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Dette er ikke uvanlig og har flere venninner som har opplev spotting rundt uke 20. De har værdens skjønneste unger i dag:) Ville tatt kontakt med legen slik at du får en undersøkelse sånn for sikkerhets skyld da:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 jeg har hatt litt brun utflod ved et par anledninger er 16 uker nå, det er ikke farlig. Så lenge du ikke har større blødninger med friskt blod og magesmerter, kan du ta det med ro, det er hormonelle "blødninger" og vanligst fra 2. tri. Jeg dro ikke til legen, men er du urolig kan du jo ta en tur eller nevne det ved neste ktr hvis du har en rett rundt hjørnet. )
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 hei;) eg hadde akkurat det samme. eg ringte JM og fortalde det og hun sa at det var heilt normalt. eg var på ordinær ul uken etterpå å alt sto kjempe bra til med den lille:) så du har nok ingenting og være redd for;)
marenmor Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 har spottet nesten hele svangerskapet jeg, var veldig bekymret i begynnelsen og fikk ett par ekstra UL for aa sjekke at alt var bra, og det var det hver gang . Saa lenge du kjenner liv og det ikke er friskt blod (har hatt det ogsaa og ble da lagt inn paa sykehuset) eller du har smerter er det nok ikke farlig. Men aa gaa aa vaere bekymret er heller ikke bra, saa ta en tlf til lege eller jordmor for aa vaere sikker. Jeg er forresten i uke 29. lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Tusen takk alle sammen ! Det var godt å lese at mange har opplevd spotting uten at det har vært identisk med MA./begynnende MA. (jeg har to svangerskap bak meg uten noe blod og spotting- så dette var nytt og litt skummelt for meg) Det er mindre i dag, og liv i magen fortsatt :-) mvh meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå