Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Har nemlig fått et knalltilbud på en brukt seng som er akkurat sånn jeg ville ha... (det er sprinkler kun på lansidene og plater på kortsidene, synes det er så nydelig;) ) Men er det tidlig å begynne og dra i hus så store ting...?
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 nei,hvis det er noe du liker hadde ikke jeg nølt vertfall!har ikke kjøpt noe stort enda selv,men skal begynne nå snart er 25 uker...trenger nå ikke akkurat ha det stående fremme enda da kanskje:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 du trenger jo ikke å montere den opp:) hvis det er et bra tilbud så hadde jeg slått til iallefall:) Jeg feks er i uke 21 nå og skal ineste uke hente vogna fra emmaljunga. Grunnen til det er at det er DEN vogna jeg vil ha, samt at de ikke får den inn før i oktober. (og det blir for lenge å vente=) Så kjøp det du føler for=)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 det er jo opp til hvcert enkelt, jeg syns det er litt tidlig da, du har jo ikke akkurat bruk for det nå... men viss noe er på salg eller noe, så er det jo greit.. jeg har kjøpt vogn for noen dager siden, er 25 uker, men syns det var litt tidlig, men måtte siden de hadde sluttet produksjonen for i år, så hadde jeg ikke kjøpt den hadde jeg ikke fått den fargen jeg ville ha... men lykke til med handlig:)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 syns DU det er tidlig??det er vel det eneste som betyr noe..... Her på BIM kommer det til å være delte meninger uansett. Jeg en av de som handler tidlig,mens andre handler senere....
M&MH Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Det er ikke tidlig, er det et tilbud skal du slå til!!Det er greit å kjøpe litt innimellom når du har råd! Vi har faktisk det meste klart nå, og jeg er i uke 26. Syntes det er helt idiotisk av mennesker å si det er tidlig!!Bedre om du kjøper det nå, for det er ikke sikkert du orker å handle inn masse når du er høygravid.
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 vis du liker sengen og det er knalltilbud så slå til;) kjøp!! hehe
Mamman til Georg :) Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Jeg hadde helt klart kjøpt den Hvis det i tillegg er en bra pris og sånn du vil ha er det jo ingen grunn til å vente
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Kjøp sengen med god samvittighet du:) Bare fint å kunne kjøpe inn litt ting nå og da. På den måten slipper det å bli så dyrt, og du slipper å fly rundt høygravid på leten etter alt på slutten. Er selv 19 uker på vei, og har tenkt å se på diverse utstyr, synes det er koselig:) Dersom man selv føler for å kjøpe, har det ingenting å si hva andre måtte mene:)
Ioren Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Det ble seng på meg Akkurat som jeg ville ha; og til 100,- kr ;D Tenker også som et par av dere har nevnt at det kan være godt å være ferdig med det til man er høygravid Har dessuten allerede bekkenløsing, så kan være greit å bare bli ferdig med ting =) Så nå blir det henting av seng i dag, og så skal jeg ha en runde på foreldre og barn messa i juni
Gjest Ut på tur Skrevet 14. mai 2007 #11 Skrevet 14. mai 2007 Vi kjøpte vogn uke 18, deretter har vi fulgt med på tilbud osv fremover. Skal jo kjøpe en del dyrt utstyr så det er greit å kjøpe det når det er billig. Vi har hele tiden tenkt at dersom vi mot formodning ikke skulle få bruk for det så får vi nok solgt det. Vi har det ikke fremme. Ligger på kjeller og loft
MissBenz Skrevet 14. mai 2007 #12 Skrevet 14. mai 2007 Neida det er ikke for tilig, jeg skal hente litt utstyr etter lillesøstra mi å sette på plass neste helg; seng,stellebord å sånn som ungen kan ligge i som gynger.. Jeg er i uke 16 i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå