Gå til innhold

Flere som sover en del fortsatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må som regel gå å legge meg en tur på dagen, er trøtt. Men får dårlig samvittighet for den lille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du barn fra før? Er det det du refererer til som den lille? Vi kvinner er skapt for å gå gravid,men vi må jo lytte til kroppens signaler slik at vi er klare til å ta oss av nurket som kommer.

Hvis det er beibien i magen du har dårlig samvittighet for, synes jeg du ikke skal ha det. Som det heter "alt som er bra for mor, er bra for den lille!" :)) Sov deg en lur hver dag, hvis det er det du trenger. Lytt til kroppen din , og sov med god samvittighet! :) Det gjør jeg!! :)))

Skrevet

Ja, har to barn til. Sover bare når han minste er i barnehagen og han eldste er på skolen. Tenkte på samvittighet for den i magen. Føler at jeg skulle ha vært litt mere aktiv, men føler at jeg ikke orker så veldig mye, og det er så utrolig godt å sove når man er trøtt. legger meg tidlig og sover hele natta, men er allikvel trøtt om dagen.

Skrevet

Tror du bare kan legge vekk den dårlige samvittigheten din med en gang. Det er ingen som er tjent med en dødssliten mamma, verken de du har fra før eller den i magen. Dessuten kan det være greit å hvile litt ekstra når terminen nærmer seg. Du vet aldri når det skjer...

Jeg har sovet meg igjennom mitt andre svangerskap uten at jeg har følt meg noe spesielt mer uthvilt av den grunn. Har vel egentlig kommet fram til at jeg bare blir sykelig trøtt av å gå gravid og at jeg må ta konsekvensene av det.

Skrevet

Takker, godt å høre og få noen råd iallefall :)

Skrevet

Jeg er kjempe trøtt hele dagen... sover godt om natten.. føler meg ganske heldig der... kan jo snu seg siden jeg bare er i uke 30, men til nå må jeg hvertfall ikke opp om natten på do, og lillegutt sover også hele natten.. deilig..... men er likevel super trøtt på dagen og må sove litt da også.. må bare lytte til kroppen ja ;)

ikke ha dårlig samvittighet, slapp av og kos deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...