Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 hvordan funker det? kan jeg bare gå på hvilket som helst apotek og si jeg vil ha den??
Mia_I Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Gå på apotek1 sine nettsider, registrer deg og print ut en sånn kvittering. Der velger du også hvilken appotekkjede du vil hente fra. Vet ikke om det er nødvendig å ha sånn kvittering, men jeg hadde i alle fall det, for å slippe bomtur.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 jeg var inne på nettet og bestilte den. kan gå inn på f.eks apotek 1, da får du en kvittering som jeg måtte vise.... Ærlig talt ble jeg ganske skuffet. har ei venninne som fikk for en stund siden, og hun fikk masse fint!!! Men vi fikk noen bleier, og foreldre og barn fra JUL! og en smokk. Men det var jo gratis da, så jeg kan vel ikke klage...
fox`y Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 du går inn på pampers.no så helt øverst til høyre trykker du på der d står gratis pakke.. så registrerer du deg og skriver ut på printer d du får beskjed om, å levverer d på apoteket... tenkte jeg skulle gjøre d jeg oxo,men har ikke printer så må gjøre d en annen dag:)
Mia_I Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Trodde det var standard-innhold i de pakkene? Vi fikk bok og rangle og bleier + smokk og diverse kremer/stelleting, syntes det var veldig bra jeg.
Enitsirk79 Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg gikk bare direkte til apoteket og hentet den (gjorde ikke noe på nettet først altså).
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Jeg kom bare inn med magen min en dag og skulla handle noe jeg, da damen bak disken lurte på om jeg hadde fått den pakken... Nei, svarte jeg, og fikk en, måtte fylle ut en sånn navn/adresse slipp... Til å være gratis var jeg helt ok fornøyd, fikk med 2*6 bleier i newborn størrelse 1 og 2, noe som sikkert kommer godt med, det var de bleiene vi brukte til jenta vår... Så lå det en tittebok, en rangle, en smokk... hmm.. og noen prøver på litt kremer og sånn... En koselig ekstra pakke.. :-)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Et lite tips bare.... Har ikke henta den pakken eg, om d e noen som huske nyheiten på tv2 i fjor, der d va stort oppstyr me at krybbedødforeniga ringte så å si bare vorende mødre, eller de som nettopp hadde fått, og da kom d fram at de hadde fått info adresse/telefonnr/navn osv fra pampers. Og pampers sammarbeide me d pakketilbudet, så eg tar ingen sjansa. Venninna mi blei faktisk oppringt av krybbedødforbundet på begravelsen til sønn sin....
roru Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Stikk bare innom apoteket ditt og spør etter den pakken. Tror jeg bare måtte kvittere på at jeg hadde fått den pakken, da jeg mottok den. Veldig fin med diverse småtilbehør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå