Gå til innhold

Yoghurt fra når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 mndr. ifølge helse og sosial dir. (det er youghurt i en av glassene fra Nestle men den er "babybehandla")

Skrevet

Trur og jeg begynte med youghurt da eldste mi var rundt 10 mnd ja. Vesla på 7,5 mnd fikk smake 1 skje i går (av storesøster, mens mamma gikk for å hente tlf... hehe), hun var sutrete da hun la seg i går og våkna ekstra tidlig og hylskreik i dag tidlig... Aner jo ikke om det er pga den lille skjea med youghurt da...

Husker eldste mi digga den youghurten fra nestle. Hmm.. den trur jeg at jeg må se etter på butikken i mårra ;o)

Skrevet

fra 10 mnd er riktig. Nestle sin er fra 6 mnd fordi melka i den er behandlet på samme måte som melk i grøtpulver og mme.

(forøvrig har jordmor Siri endret sine anbefalinger her inne på dib fra 6 mnd til 10 mnd fordi hun er enig i statens anbefalinger i dette ;-) )

Skrevet

hovedsaklig 10 mnd for alle melkeprodukt..

min er snart 10mnd... og vi har begynt å vende han til melkeprodukter... får en ostebit inni mellom... i dag fikk han et halvt yoghurtbeger etter lunsjen:-) han har fått drikke av melkeglasset mitt også,men det falt ikke særlig i smak,enda...:-)

dessuten,etter han passerte 8 mnd ( er lovlig fra 6 mnd) så begynte jeg å lage hvit saus til fiskebollene på melk :)

Skrevet

takk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...