Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min sønn, 1.5 år gammel liker ikke å sove i sin seng. Midt på natta våkner han og gidder ikke å sovne i senga, men heller i vår seng. Og hvis vi ikke legger han mellom oss, da liker han best å sove i vogna. Jeg lurer på er det skadelig å sove i 3-4 timer i vogna? Hva synes dere om dette? Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da ville jeg heller tatt den kampen om natta for å få han til å ligge i sin seng(hvis han ik kan ligge med dere) datteren min sover noen ganger hele natten i sin seng og andre ganger halve natten i vår seng. nattesøvnen er såpass viktig at jeg ville ikke lage i vogn på natta da det kansje ikke er like godt å ligge. men hun sover veldig bra i vogna i gangen på dagen, bedre enn i senga faktisk..er 1 år.

Skrevet

kan du bruke noe av utstyret fra vogna i senga og gjøre senga lunere med feks en himmel?

Skrevet

Min sover i vogna på dagen, og kan da sove i 3-4 timer. MEn jeg ville nok ikke latt han sove i vogna på natta, rett og slett fordi de før eller senere må lære seg å sove i senga på natta.

Men skadelig er det nok ikke, sånn fysisk sett.

Skrevet

Vi har gitt opp og legger han i vogna om natta når han våkner. sikkert dum vane men det kan ta to timer m hyling å få han til å sove i seng og ti min i vogn, hva velger man da. Vi var på ferie og da hatet han reisesengen, og sov i vognen hele natten. Det ville jeg ikke gjort hjemme, da flytter vi han over i sengen. Syns alt sånn går i perioder, plutselig er seng greit likevel.

Skrevet

Enig med deg Pearly. Er neppe skadelig heller å sove i vogn! Nå sover snuppa kun i vogna på dagtid, men i en periode hvor vi avvennet med amming om natten, la vi henne faktisk i vogna og rugget den til hun roet seg.

Skrevet

Har omvendt problem jeg. Jenta vår på 16mnd nekter å sove i vogn. Sover bare i sengen sin. Ganske så slitsomt når vi skal på tur. må alltid dra tidligere hjem og slikt, pga senga..

Hvordan vende henne til vogn igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...