Gå til innhold

ja ja hemorider igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med hemorider siden jeg fødte sist,men har hele tiden klart å holde det i sjakk,i går kjente jeg det var på vei igjen,og ble bare værre og værre uttover dagen,så i natt har jeg ikke hatt en eneste blund på øyet.Gjør vondt uansett hva jeg gjør,sprenger og verker tilogmed når jeg ligger i ro. Prøvde med isposer,men det hjelper ikke, ikke går det å presse de inn igjen som mange gjør heller.Skulle hatt levert en urinprøve hos legen i dag og ,men det får jeg ikke gjort da jeg ligger rett ut og har vondt for å gå.Er 17 dager igjen til termin og VET av erfaring at etter fødselen blir det helt for jævli vondt med hemorider,men denne gangen er jeg faktisk redd de skal komme til å sprekke under fødselen,lurer på om de kan ha noe på føden som lindrer smertene bak der eventuelt?

Noen som har erfaring med det? Eller er det bare noe de kimser av på føden? Jeg hadde faktisk gledet meg til fødselen denne gang,frem til nå hvor smertene tar helt overhånd og styring over hverdagen,blir helt handicap av dette jeg.

Huff for et syteinnlegg,men er det noen som kan gi noen råd eller svar på om det er noe de kan gjøre på føden med det problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

huff det hørtes vondt ut med de hemoridene:( har heldigvis ikke fått noen enda..

men jeg leste et kjerringråd enellerannenplass om dette. Der stod det at en skulle smøre honning på de to ganger for dag, og etter noen dager skulle de være borte....

bare et lite tips:)

lykke til med fødselen=)

Skrevet

Har du prøvd xyloproct salve som fås kjøpt på apoteket?

Inneholder lokalbedøvende som demper smerten, hydrokortison som hemmer betennelsen/ inflamasjonen og zink som virker helende på huden.....

Skrevet

Jeg har nok ikke hatt så vonde hemorrider som du, men de blødde og det føltes ganskje ille. Jeg fulgte et kjærringråd, siden har de vært borte - helt utrolig. Smurte honning rundt endetarmen og litt inn i endetarmsåpningen. Gikk også til akkupunktur på det tidspunktet, og hun satt noen nåler som skulle hjelpe.

Brukte honning i 3 - 4 dager, morgen og kveld. Truseinnlegg for å hindre at klisset kom i trusa.

Kan du ikke ringe jordmor og spørre hvordan de gjør det under fødsel? God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...