MissBehave Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Jeg skal på UL neste mandag og er da 14+6 (altså nesten 15 uker på vei). Kan man se kjönnet så tidlig ?
Serial mom Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Dersom du er heldig,så er det vel en sjanse for det. Kjønnet begynner å bli tydelig når jeg er 14+0,står det på babyverden.no når jeg ser på den terminkalkulator-oversikten man får,så i teorien er det vel mulig,men tror ikke man skal ha voldsomt store forhåpninger. Om gyn. har et bra UL-apparat,og babyen ligger helt rett til når du tar UL'n,så kan de kanskje antyde noe:-) Lykke til! Skal ha UL når jeg er 14+0,og håååper det er muligheter for å se hva som gjemmer seg der inne! Er jo folk her på bim som har kunnet se det såpass tidlig...
*RutIetutt* Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Tror det kommer helt an på utstyret og den som utfører ul`en...så tidlig er det jo en sjangse for å ta feil siden kjønnsorganene er hovne og ganske like - men det er sikkert mulig...bare husker en her inne som var på ul i uke 14 og fikk vite veldig sikkert at det ble en jente, mens hun på den ordinære ul`en noen uker senere + flere ul`er etter det (tror jeg) fikk vite gutt...
ninen Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg fikk vite at d ble gutt i uke 16 og fikk d igjen bekreftet i uke 18.. Lykke til :-)
leonberger Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg var på ul da jeg var 14+2, var ikke mulig å se noe da... er 15+0 nå... Lykke til og tvi tvi..
oktoberbarn Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg var på UL i uke 13,privat, og da så de det!!! Så hvis babyen ligger riktig kan de se det ja. Lykke til. håper du får vite kjønn.
~La luna~ Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 hei Som de andre har svart. Spørs hvor flink han/hun du er hos er. Er du heldig får du kanskje en pekepinn ihvertfall jeg var på ul 14+6, og da tippet han jente.. Så ingen utvekster der, men ville ikke si helt sikkert. Var på ordinær ul i uke 18, de sa fortsatt jente. Hadde ul i uke 22, og fortsatt jente..
liljamin Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 hei! det går an:) vi fikk vite at vi venter en gutt i uke 14, og i uke 19 fikk vi bekrefta det:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå