Gå til innhold

Kan man se kjönnet i uke 15 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL neste mandag og er da 14+6 (altså nesten 15 uker på vei).

Kan man se kjönnet så tidlig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du er heldig,så er det vel en sjanse for det. Kjønnet begynner å bli tydelig når jeg er 14+0,står det på babyverden.no når jeg ser på den terminkalkulator-oversikten man får,så i teorien er det vel mulig,men tror ikke man skal ha voldsomt store forhåpninger. Om gyn. har et bra UL-apparat,og babyen ligger helt rett til når du tar UL'n,så kan de kanskje antyde noe:-)

Lykke til!

Skal ha UL når jeg er 14+0,og håååper det er muligheter for å se hva som gjemmer seg der inne! Er jo folk her på bim som har kunnet se det såpass tidlig...

Skrevet

Tror det kommer helt an på utstyret og den som utfører ul`en...så tidlig er det jo en sjangse for å ta feil siden kjønnsorganene er hovne og ganske like - men det er sikkert mulig...bare husker en her inne som var på ul i uke 14 og fikk vite veldig sikkert at det ble en jente, mens hun på den ordinære ul`en noen uker senere + flere ul`er etter det (tror jeg) fikk vite gutt...

Skrevet

Jeg fikk vite at d ble gutt i uke 16 og fikk d igjen bekreftet i uke 18..

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg var på ul da jeg var 14+2, var ikke mulig å se noe da...

er 15+0 nå...

Lykke til og tvi tvi..

Skrevet

Jeg var på UL i uke 13,privat, og da så de det!!! Så hvis babyen ligger riktig kan de se det ja. Lykke til. håper du får vite kjønn.

Skrevet

hei :) Som de andre har svart. Spørs hvor flink han/hun du er hos er. Er du heldig får du kanskje en pekepinn ihvertfall :)

jeg var på ul 14+6, og da tippet han jente.. Så ingen utvekster der, men ville ikke si helt sikkert. Var på ordinær ul i uke 18, de sa fortsatt jente. Hadde ul i uke 22, og fortsatt jente.. :)

Skrevet

hei! det går an:) vi fikk vite at vi venter en gutt i uke 14, og i uke 19 fikk vi bekrefta det:) lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...