Gå til innhold

Hvor lenge ville dere venta med å få nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 2 år,og kjærest som ikke er faren til datteren min,jeg var singel i over 1 år før jeg traff han. Jeg og kjæresten har så smått begynt å tenke på å få barn. Men tenkte å vente i 1 år til vi blir bedre kjent,selv om både jeg og han vil egentlig bli gravid nå. Vi tenker at da er det ikke så stor aldersforskjell mellom barna,vi vil kun ha de to. Men fornuften min sier at vi bør vente 1 år til. Men samtidig hadde det vært så fint at det ikke blei mer enn 3 år mellom barna..

Huff,hva tror dere kloke damer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at dersom DERES magefølelse sier at dette er noe dere vil, så er det ingenting som føles bedre enn å faktisk starte prøvingen. Dere kan jo bli enige om at dere kaster prevansjonen og ikke bevisst prøver på en måte, ikke leter etter eggløsning osv. At dere rett og slett bare har ubeskyttet sex og ser hva som skjer :)

Lykke til !!!

Skrevet

Jeg har ihvertfall en regel for meg selv at jeg skal IKKE ha et barn til før jeg er gift. Samme hva. Er ikke sammen med faren til dattra mi lenger, men har ny samboer og vi vil ha barn, men han er inneforstått med at da må vi en tur i kirka og si ja til presten først. Jeg gidder ikke ta sjansen på et forhold til som går i grøfta og sitte alene med to barn med to forskjellige fedre. Aldri i livet.

Men dere vet vel best selv hva som er riktig for dere?

Skrevet

ikke for å være vrang, men det er vel ingen garanti selv om man er gift..

uansett... jeg er singel så har ingen sjans til å få noen flere ennå. men kunne godt tenkt meg to tette når trollet mitt er 4-5 år.. hun er 1 1/2 nå, så har litt tid på meg :)

Skrevet

Nei, det er det ikke. Men da har man gitt hverandre et offisiellt løfte om å leve sammen til man dør ihvertfall.... Føles tryggere for meg.

Skrevet

:))

vil og gjerne gifte meg en dag, men for meg er det ikke et must for å få flere barn. men jeg har jo tilgode å finne noen som jeg vil gifte meg med og jeg da ;)

Skrevet

Ja, var det ja... jeg har en men han har ikke fridd enda..;-) Men når han gjør det, har jeg og søstern bryllupsplanene klare;-) hehe

Skrevet

For min del vil jeg vente med å blir gravid til jeg har kjent en evt. kandidat eit par-tre år. Så her kan det fort bli en aldersforskjell på 6-7 år (om det blir flere barn da). Selv synst jeg 3 år er en fin aldersforskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...