Gå til innhold

UL idag:):) ..og bildene viste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

en liten skjønn guttebaby:) UL var over all forventning, så alt klart og tydelig, og fikk til og med et lite vink fra lillemann:) Ti fingre, ti tær og søt nese og munn, kan man ønske seg mer? :)

Termin ble flyttet fram med to dager, altså nå har jeg termin 12. oktober: Gleder meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse:) er en helt fantastisk følelse:)

Skrevet

Takk:) Helt enig! Skulle egentlig lese til eksamen nå, men tankene mine bare flyr avsted:) hehe.. er svært lykkelig idag merker jeg:)

Skrevet

Så koselig :)

Jeg var også på ultralyd for et par dager siden, som viste oss at vi ville få en perfekt guttebaby, vi også. Var overrasket over hvor mye man kunne se, og det var en herlig opplevelse å se hvor mye liv det var i den! Den hoppet rundt omkring der inne og beveget armer og bein i alle retninger- jeg smelta fullstendig...:)

Fikk ny temin, 9 oktober istedenfor 11 oktober.

Skrevet

Åååh..så morro =) Jeg skal på UL om 3 dager. Men vi er så usikre på om vi vil vite kjønnet eller ikke. Han vil veldig, mens jeg er litt av og på.

Så spørsmålet er: Blir ikke litt av spenninga borte når man får vite hva det blir?

Er dere som vet, første eller andre gangs fødende? Jeg er andre gangs og har en gutt fra før av. Håper jo sterkt på ei jente denne gangen, skal ikke legge skjul på det....

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende:) Synes det var helt topp å vite kjønn, men jeg er også veldig nysgjerrig av natur. Selv om man vet kjønn, er likevel spenningen stor til å møte den lille, gleder meg noe helt sykt:) Og enda en positiv ting er jo at en kan handle inn noe klær, ordne klart rom etc før babyen kommer. (veldig lite kjønnsnøytrale klær synes jeg)

Uansett kommer dere til å synes det er fantastisk på UL:)

Skrevet

jeg var å på ul i dag:-) fikk flytta termin fra 19. til 12. oktober...

syntes bildene va utydelig jeg.. åsså fikk vi ikke se hva det blir. babyen snudde seg med ryggen til:-) men hvis legen skulle tippe, blir det en gutt. får komme tilbake i juli, for å se en gang til:-)

Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer med gutten!!! Helt utrolig hvor mye man kan se med ultralyd. GLeder meg til mandag. Da er det min tur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...