Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk netopp høre at man ikke skulle sykle like før termin...er det farlig? evt hvorfor? har akkurat vært på sykkeltur jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt!

Greier ikke sykle selv pga BL, men utover det ser jeg ikke helt hva problemet skal være.

Bare godt for kroppen å få holde seg igang, blir ofte lettere fødsel da :)

Skrevet

Min kjære mann har gitt meg "sykkelforbud" fordi han er redd for at jeg skal tippe. Har jo ikke verdens beste balanse for tida. Med det energinivået jeg lar (laaavt!) er ikke sykling det som frister mest heller...

Skrevet

For snart 2 mnd siden spurte jeg legen min ang. sykling, for vi er en familie som liker veldig godt å sykle. Jeg tenkte mest på det i forhold til bevegelse i hoften osv. og god trim. For hoften sin del hadde det ikke noe å si sa legen, men anbefalte det ikke dersom jeg skulle falle. Jeg flirte litt av legen da og sa at det har jeg jo aldri gjort før, hvorfor nå?? Etter å ha gått fra legen tenkte jeg at det hadde vært dumt å gjort noe som en kunne ha ødelagt for den lille, så jeg har ikke syklet med den lille i magen og skal heller ikke gjøre det før den lille er ute, men da skal vi se om vi får bagen i sykkelhengeren og ta med både den lille og de litt større på en flott sykkeltur i norsk landskap. Dersom det ikke er plasse i sykkelhengeren, får vi ta oss mange fine trilleturer i litt større gå tempo:-)

Skrevet

Har ikke sittet på en sykkel siden jeg ble gravid jeg..

Men hvis jeg går over tiden, skal jeg helt klart ta meg en runde!! Mamma fødte meg etter en sykkeltur på termin dato`n...så mulig det funker bra..??

MEN blir ikke noen bratte nedoverbakker da ;)

Skrevet

Eg har sykla nokre gonger. Har ikkje velta, men er nok litt forsiktig. Litt ubehagelig å trø når beina går inn i magen, og magen pressar vidare på lungene, og so er det meir slitsomt enn før. Men har lese at det er lurt å sykla når ein ikkje å gå tur... Treng jo ikkje sykla i tøft terreng og stor trafikk, akkurat.

Skrevet

Nå er det sofatilværelse her mesteparten av tiden. Men sykling har faktisk fungert bedre for meg enn andre fysiske utskeielser. Både i forhold til bekkenløsning og kynnere, og at man plutselig skal tippe er vel ekstremt lite sannsynlig.. Men alle må selvsagt gjøre det de føler er trygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...