Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 vandt noen varer som jeg ikke vil ha likevell!!! hva skjer om jeg ikke betaler fakturaen!! de sender jo ikke ut noe uansett før varen e betalt... men får jeg noe gebyr??
*gullklompen* Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Det er ikke noe gebyr hvis du ikke betaler, men tredje gang du gjør det på den måten blir du utestengt og må betale et opningsgebyr på 65 kr.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 joda vandt en svær pianomatte, kjekt det.. tenkte at nå kunne tulla få danse å styre på!! fik den jo billi bare 51kr, så så jeg etterpå at det kostet meg faktisk over 200 kr å få den hit å da gadd ikke jeg,,, hehe!!
Gjest_1001 Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Ja, meningen er vel at du må bestille flere ting. Gebyret er jo på 65 kr uansett hva du kjøper. Så kommer frakten i tillegg. Og det du byr på varen. Men du kan kjøpe mange varer uten at frakten øker noe særlig. Jeg kjøpte 19 ting en dag jeg, (bl.a. to pilates deluxesett, skikkelig god hårføner, eval dusjhylle, 80 oppbevaringsbokser, grillbestikk med koffert, sko, tøfler og en haug med andre ting). Kostet meg i underkant av 800 kr tilsammen med frakt og alt. (har en sånn greie med at jeg aldri byr over 35 kr for et produkt, er kun der tidlig om morningen, og sjekker før jeg byr hvor mye portoen kommer på ;-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå