semilie:)Fødeklar Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Noen som har vært hos en slik. Råd...virker dette -er litt skeptisk hehe. Er veldig plaget av gjentatte forkjølelser trengte jeg skulle prøve, vil så gjerne være frisk når baby kommer om 19 dager.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har mange positive erfaringer fra homeopati! Har hjulpet meg med alt fra å få rettet på hormonsystemet slik at jeg ble gravid(hadde mistet mensen etter p-pillebruk), hodepine, allergi og til fødselsangst... Jeg er ikke i tvil om at det hjelper iallefall!
vær_85 Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 homøopat har hjulpet både meg og min forlovede, så det er å anbefale! du taper i alle fall ikke noe på å prøve! lykke til!
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 nå tilhører ikke jeg her inne føre om en uke, men=P homeopati er absolutt å annbefale mot det meste av naturlige plager..=D alt som er naturskapt finnes midler mot i naturen, og homeoptater bruker blandt annet dette.. ellers er akkepunktur eller akkeprassur å annbefale, dog, vær litt obs på hvem du oppsøker ang akkepressur, for er en ikke flink nok kan en trigge fødsel osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå