Ane** Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Jeg blir så rørt noen ganger altså!!! Jeg homper jo rundt her med bekkenløsning, 8 dager til termin og er aleine med snuppa... Også har vi litt over en halvtime å gå til butikken og ingen bil I dag bøtteregner det! Virkelig fosser fra himmelen... Men jeg MÅTTE i butikken.. Og når jeg går ut så møter jeg naboen ved postkassa, -er dere ute nå???? sier hu forskrekka... -har ikke serlig valg, tomt for melk brød osv fortalte jeg så vi måtte handle... Og fortsetter bortover veien.. Kommer ca 50 meter før hun kommer etter i bilen, -jeg kjører dere jeg! sa hu... Går det ann å bli mere snill? Jeg flyttet inn her for tre måneder siden og har bare snakket med henne noen få ganger når vi har møttes ved posten!!
mammatilTHEODOR:) Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Åh:) for en koselig nabo da! Det var virkelig kjempesnilt!
knøttet 2007 Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Så koselig! Og så godt at det er sånn! Så flott at du fortalte om det også, smiler litt jeg nå.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Høres ut som en kjempegrei nabo:) Flere som skulle vært sånn....)
VinterSol+2 Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 åå, så deilig! Lev på sånne øyeblikk:) Og hils litt ekstra hjertelig på naboen neste gang dere sees, eller kanskje inviter på vafler til sommeren osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå