Gå til innhold

Helvetesuka;=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp... selv om man ikke er i det militæret, så er vi i gang med den såkalte helvetesuka!! De tre første dagene har vi tilvenning i barnehage for Leah. Da må vi være der henholdsvis 2timer, 3 og 4 timer.... I dag har jeg samtidig dagbarnet.. og skal jobbe kveldsvakt fra 17-22. Og ja... kjøring av guttevalp til gitartime... med 2 utålmodige småtroll i bilen.... I morgen er det samboers tur til å ta barnehagetilvenning...hurra... jeg kan bare stikke av på jobb!!! ... etter at jeg har ordnet med en av de andre gutta som skal til tannlegen...

Etter jobb.. foreldremøte.. Onsdag... fortsatt tilvenning i barnehage....Sebastian skal på besøksdag på barneskolen.... må til Lillestrøm på kvelden! Torsdag.... årets verste dag!!!! ;=) På fredag kan jeg "bare" stikke av på jobb!!!! Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phu........ Kanskje jeg skal beholde mine barn små......

Virker som om i det de begynner på skolen... da er det ikke noe fritid.

Eller kanskje det er sånn at alt kommer på en gang, slik at det virker mer hektisk enn det egentlig er.

Lykke til med tannlege-tilvenning-på-gitarskole-besøk-på-barneskolen.

Skrevet

Hehe.. det er nok aller helst at ting hopet seg opp ved en tilfeldighet denne uka;=) Eller ... ting hoper seg opp hele våren og sommeren.... mye styr med mange brylluper! Gleder meg til slutten av august jeg....!!

Skrevet

Nygift på ferie.....hi hi hi hi, det blir bra det.

Skrevet

Exhale..........;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...