skunkenblomst Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Syntes ikke det har forandret seg så mye siden uke 12. Blir fortsatt kvalm om morgenen, når jeg blir sulten og etter jeg har spist..
babylove :) Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 d e helt normalt æ kasta opp og va kvalm alle ni månden md mine første to svangerskap.nu md nr tre har æ bare vært sånn i 5 månder.men d kan jo variere fra person til person.
Tulletutta Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 for meg slutte det rundt uke 16 så det er bare å smøre seg med tolmodighet..
Miss RM Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Veldig normalt :-) For meg sluttet det rundt uke 14, og kom tilbake for fullt uke 16.. :-( De to ukene uten kvalme var fantastiske!! Men heldigvis er det forskjellig fra person til person!
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Er nok normalt ja. Veldig slitsomt. Er selv i uke 22 og fortsatt kvalm, men heldigvis ikke en brøkdel av hvor kvalm jeg var frem til uke 18. Håper den gir seg snart. I mitt forrige svangerskap var jeg kvalm frem til uke 14, og brått en dag var den borte vekk )
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Jeg var sinnsykt kvalm helt til uke 21, så det er veldig forskjellig. Håper det gir seg før for deg! Men det kan være greit å forberede seg på at det varer litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå