Gå til innhold

klær til babyen på sykehuset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så mange innlegg, der det er snakk om hva man skal ha med til babyen på sykehuset, at det bare blir skrevet klær til hjemreise...

Bruker ikke dere egne klær til babyen de dagene dere er innlagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, brukte ikke egne klær sist. Men klart viss du har lyst er det jo bare å ta med egne klær.

Skrevet

Forige gang vi fikk baby, var han så liten og kald at vi gikk ut og kjøpte ullpysj og ei lita lue som han brukte mye der. Det de kunne tilby på sykehuset var gassbleie til å ha på hodet. Så det ble til at vi også tok med andre klær etterhvert, et par bodier og sparkebukser. Synes det var litt koselig,,jeg. Gjør nok det samme denne gangen også.

Skrevet

jeg tok med meg noen bodyer til å bruke på sykehuset. På Ahus har de kun truser og omslagsgensere som er litt klønete, så da brukte jeg bodyene etterhvert.

Men selvsagt trenger man ikke ha med eget tøy til annet enn hjemreisen:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke med klær sist på A-hus og gidder ikke det nå heller.

Blir nok å vaske uansett.

Har med flere antrekk til hjemreisen, da :-)

Skrevet

okej:) takk for svar:) har lurt litt på dette.. synes liksom det er litt kosligere å bruke egne klær da:)

Skrevet

Jeg skal ha med egne klær til babyen. Syns også det er koseligere med egne klær, enn de klærne de har på sykehuset.

Skrevet

Brukte ikke egne klær til ham på sykeuset, nei - kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller. Var helt greit å bruke teppene vi fikk låne på sykehuset å tulle ham inn i. Hadde bare med klær til hjemreisen.

Skrevet

jeg brukte egne klær til babyen på sykehuset, d kommer jeg til å gjøre nå oxo.. får en litt annen sjarm når mann bruker noe annet en de sykehustrøyene(syns de er upersonlig jeg).. teppene er greie men ikke klærne...

Skrevet

Det lønner seg å ha med lue og sokker til den lille. Jeg skal i allefall det, for de her ikke dt på Lillehammer sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...