Gjest Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Ja, det var som jeg trodde. Klokken 10 lørdag morgen var det min tur ) Det var en helt fantastisk dag. Jeg har venninner som kjenner meg så godt og vet akkurat hvordan jeg vil ha ting. Det ble selvfølgelig litt ut-driting, men jeg er ikke så veldig blyg av meg, så det ble tatt på strak arm. Som sagt, en fantastisk dag med gode venninner - super stemning, videofilm av hele dagen/kvelden/natten, super mat og utrolig morsomme aktiviteter. Gled dere jenter, det er gøy å drite seg ut ) Ja, da ver det overstått, og så var det under 3 uker igjen til bryllupet...
Joikaboll@ Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Hehe... magefølelsen har som regel rett. Fint at du hadde en flott dag og koste deg. Bare 3 uker igjen til bryllupet. det går fort ) Lykke til!
To gutter + spire Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Så bra at du koste deg ! Mitt utdr.lag skal være til helgen ! Gleder meg ! Gifter oss helgen etterpå ! Håper jeg "kommer" meg til da hi hi
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Gled deg, Mamma til Marius ) Er dine venninner like oppfinnsomme som mine, får du en uforglemmelig dag!! Ha det supermoro!!!
Stine_ Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Da var mitt utdrikningslag overstått også Vi ble vekket kl 07.00 lørdag morgen.. Hadde en kjempe fin dag som jeg aldri kommer til å glemme.. litt ut-driting ja,men det tåler jeg Så gikk turen til "spa" behandling.. Dildo party senere på dagen.. kjempe gøy!! Så på kvelden samler vi alle sammen til en fest.. Samboern hadde også utdriknigslag den dagen, så vi fikk felles fest på kvelden Kjempe bra dag!! Lykke til dere andre jenter
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Hehe, hørtes ut som en bra dag, Stine_ giftes bort 23.06 ) Min sambo har utdrikningslag nå på lørdag, han. Hele dagen min ble tatt opp på video og jeg gru-gleder meg til å se den (så på den lørdag natt en gang, men da var jeg jo ikke akkurat edru....) Sang blant annet inn en CD i studio, og jeg synger verre enn en kråke med halsbetennelse... hehe. Jeg underholdt i alle fall resten av jentene ;o) Hyggelig at du også er fornøyd med dagen, Stine. Dette kan vi tenke tilbake på når vi sitter gamle og grå i gyngestolen, med 20 barnebarn løpende rundt oss. Vi var gærne en gang vi også ;o)
Stine_ Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 He he Jeg så filmen av meg i går.. det var ikke noe gøy hehe.. var jo kledd å sminka som ei gammal kjærring.. men det er en dag jeg aldri kommer til å glemme..
Frøken Bollerund Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Bra dere har kost dere:-) Mitt utdrikningslag er neste helg (rimelig sikker på det)- jeg gleder meg såååå mye. Regner med vin forlover og mine venner har tenkt ut en kjempedag som passe meg..... Blir stas!
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Men hva gjorde de med deg da alessi??Kjempe nysgjerrig jeg.Mitt kommer også snart.Gruer meg som baaare det:(
rødhette* Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Jeg skal nok ikke ha utdrikningslag.. men forventer det ikke heller
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 Camillas mamma... De gjorde masse, så dette blir et langt innlegg ;o) Ble hentet i den råeste porshen jeg noen gang har sett!! Kjørt først til en parkeringsplass 1/2 time hjemmefra hvor jeg måtte ta på meg chaps ("cowboybukser") og rosa cowboyhatt. Kjørte 2 minutter til, til en stall hvor alle jentene ventet på meg med musserende vin og godt humør. Der ble det en liten gjettelek hvor jeg måtte gjette hvem som hadde svart på følgende spørsmål: når de traff meg og hva førsteinntrykket var. Måtte drikke om jeg svarte feil ) Så bar det opp på hesteryggen for noen gymnastikkøvelser... (voltige). Måtte hoppe på i fart og gjøre endel kunster på hesten. Jeg har ridd siden jeg var 9, men dette har jeg ikke gjort før. Ustyrtelig morsomt var det!! Så ble jeg kjørt ned til byen hvor jeg ble plassert utenfor Kaffebrenneriet (fremdeles i cowboy outfit) med en gitar og et pappkrus. Måtte synge og spille til det var 100 kr i koppen. Det gikk superfort, men jeg mistenker det er fordi jeg sang" hvis dere ikke legger penger i koppen min, slutter jeg aldri å syyyynge" hehehe. Her skal nevnes at jeg så ingen venninner, men alle sto bak diverse biler og hjørner og snikfilmet etc ) Etter dette var det lunsj hos en venninne. Ble så kledd i turkise tights og rosa ballerinaskjørt og kjørt til vår gamle barneskole. Der skulle jeg lære en dans til "The final counddown" (som vi digget da vi var små") - for så å lære den bort til alle jentene. Det gikk ikke så bra for den stakkars danselæreren å lære bort til meg som hadde litt musserende innabords... Så da jeg skulle lære de andre, tok jeg likegodt å lagde min egen dans... hehe! Etter dette kjørte vi ned til byen og neste stopp var et platestudio hvor jeg måtte SYNGE "The final countdown" ... uff... Venninnene mine lo så de gråt... Jeg synger virkelig verre enn en syk kråke!! Og så måtte jeg synge "that's what friends are for" - hvor jeg fikk hjelp av alle sammen etterhvert. Rasende morsomt og veldig god stemning i studio! Så var det tid for neglepleie og sminke, før det endte hos en venninne hvor vi spiste fantastisk middag, hadde flere leker og tilbragte resten av kvelden der. Helt topp dag må jeg si. Kunne virkelig ikke ønske meg bedre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå