Gå til innhold

Jeg bare lurer på noe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....når deres 1-2-3 åringer plutselig bestemmer seg plutselig for å bli trassig når dere er på offentlige steder, hva gjør dere da?

Viser dere at dere er irritert og kjefte på barna, eller er dere mere forsiktig fordi dere er redd for hva andre tenker eller tror?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar 2 åringen under armen og går. Regelen er enkel: følger man ikke reglene er det rett hjem. Men han får selvfølgelig en advarsel først.

Har ingen problem med å oppdra gutten min ute.

Skrevet

Jeg prøver å være lik som jeg er hjemme; snakke rolig men bestemt, og gi en advarsel før vi rett og slett går. Derimot innrømmer jeg at det til tider er rimelige pinlig når vesla setter igang og TRASSE TRASSE TRASSE!!! Folk er glade i å glo når andre unger trasser også har jeg lagt merke til!!!!

Skrevet

Hvordan reagere dere da, når dere ser en mor som kjefte på barnet sitt ut på gaten. Og da mener jeg skikkelig kjefting?

Skrevet

Er som en annen sa, ungen under armen og ut etter et par advarsler. Stort sett kan trassanfall i butikker unngås her ved å avlede oppmerksomheta hans når han begynner på noe tøys :) Selvfølgelig får man noen blikk når man tar på seg streng stemme blant folk, men men...

Jeg roper skjelden til barna mine, da skal jeg virkelig vippes over kanten - og det skjer ikke bare fordi guttungen forsøker å få viljen sin i butikken, så selvfølgelig tenker jeg mitt dersom noen roper til barna sine i all offentlighet. Synes det er unødvendig, både for foreldrene og barna. Sier ikke at det er dårlige foreldre, men jeg lurer litt på om de har svært lav terskel for den slags reaksjon, i lengden tror jeg ikke det er sunt for foreldre eller barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...