Mamsen og lillegutt Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 med tanke på de som såg programmet i går på national geographic... Det stod "to be continued..." men når er neste program???
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 tror noen nevnte at det kommer paa soendag... sikkert til samme tid.. men er ikke sikker
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 kjedeli at de avsluttet sånn og gikk over til flerfødsler sånn som de gjorde. burde heller utsatt programmet om 4linger, synes jeg..
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2007 Er det ingen som vet dette??? Blei så irritert når det stod "to be continued" og så sa de ingenting om når neste program var. Og så sender de HELE programmet med flerlinger...og det har gått i reprise flere ganger etterpå....
~hope~ i 7.himmel Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Hei der.Skrev noe av det samme innlegget på 3.trimester jeg,da jeg leste dette.lurte på det samme selv.Titt innom der også etter svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå