Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare dele litt med dere! :)

Har sliti litt over malerieksamenen min, men i går var vi på besøk hos noen av våre beste venner, og da fikk vi vite at de venter bebis i desember!!

Ble så glad, da er det mennesker rundt oss med barn på samme alder, litt trygt, vite at vi ikke glir fra hverandre fordi noen lever i en verden av bleier og flasker og andre ikke..

og så er det jo så koselig! de blir så bra foreldre de!!

Og da blei jeg så opprømt, at jeg klarte rett og slett ikke sove noe særlig i natt, så halv fem i dag morges stod jeg opp, og fikk malt i fred og med liv og lyst noen timer! Så deilig!

Så nå står to lerreter ferdig grunnet og påbegynt midt i stua,

jeg fikk malt ut masse masse entusiasme med svæære penselstrøk på digert lerret!

LYKKE!

Nå veit jeg ikke hva godt jeg kan gjøre for min kjære venninne! Hun er jo den som virkelig stiller opp for alt og alle, og har jo allerede handlet full garderobe til den lille som vi venter..

har så lyst til å gjøre litt stas på henne.. noen forslag?

Å, i dag ble en fin dag. Regner gjør det også! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt du er da:)

Hadde jeg vært deg hadde jeg jammen brukt de kunstneriske evnene mine til å male et nyyydelig bilde som de kan henge på rommet til babyen sin:)

Ha en fiiin dag og lykke til på eksamen!!

Skrevet

takk takk:)

brukte timene effektivt til morgenen i dag, så må vel nesten vente til i morra før jeg legger et strøk til..

tja, kanskje et bilde til babyen?

vet om en bok jeg har lyst til å kjøpe til dem.. en sånn "bruksanvisning for baby" med ikea-aktige tegninger.. veldig deres humor..

oioi, så glad så glad! :)

Dersom babyen deres kommer til termin, så er det stor sannsynlighet for at ungene våre havner i samme klasse, tilogmed! ikke dårlig. haha

Skrevet

Så koselig da!!! Morosmt med gode venninner som får barn på omtrent samme tid. De får sikkert mye glede av hverandre etter hvert, de også!

Skrevet

Så koselig! :)

Ble veldig inspirert av deg jeg nå! Jeg hadde tenkt meg på atelieret mitt idag, men grua meg litt siden jeg ikke har vært der på så fryktelig lenge, og da er det ofte så vanskelig å begynne på noe igjen.. :(

Men nå så jeg lys i tunnelen! Gleder meg nå! Tuusen takk VinterSol! :))

Den boka du nevner tror jeg at jeg har! Fikk den av et vennepar av oss! "Baby owner`s maintenance log -a record of your model`s first year" Utrolig morsom bok! Vi skal bruke den flittig! Lime inn bilder og skrive inn alt det lille og store snuppa vår gjør:)) Morsom gave!

Regn er herlig!

Skrevet

Så utrolig morsomt, da ! Venninna mi, som heter det samme som meg (!), skal føde EN mnd. etter meg !! Så jenta hennes er allerede "lovet bort" til gutten vår ((;

Skrevet

Så koselig!! Det er heilt fantastisk når plutselig andre i vennekretsen/familien ventar barn, så er ein ikkje så "åleine" (i alle fall for oss som har starta tidlegare enn dei fleste *hehe*) Og supert at det hjalp deg i gang med kunstnar-prosessen!! :)

Og det er litt kjekt å vere den "erfarne" gravide, så har ho alltid nokon å spørre. Eg er ivrig på å snakke med dei av venninnene mine som har fått baby - det er deilig å snakke med folk som har vore gjennom det. Men dei bur så langt vekke, ikkje heilt det same å babychatte på msn eller Facebook liksom...

Storebroren min og kjærasten han skal ha baby i november, så då blir det to tette søskenbarn i familien. Dei bur rett i nabolaget, så det blir nok mange koselege barnedagar i lag med dei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...