Gå til innhold

føde alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som skal føde alene,uten mann.mannen min er i sitt hjemland og venter på svar fra udi.sniif:( skal føde alene jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vurdert å ha med deg et familiemedlem eller en venninne? Det kan kanskje være godt å ha en støttespiller tilstede, selv om ikke barnefaren kan være der? Noen som kan oppmuntre deg, massere ryggen din, avlede oppmerksomheten din, hvis du trenger det, hjelpe deg å slappe av, når du trenger det. Noen som kan dele et av ditt livs største øyeblikk med deg, ta bilder og skryte sammen med deg etterpå.

Jeg ville nok ha hatt med meg noen, tror jeg, men vi er jo alle forskjellige, da. Lykke til med fødsel, i hvert fall! :)

Skrevet

Jeg fødte uten kjæresten min til stede. Men jeg hadde med mamma da! Og så skrev jeg sms til kjæresten min mellom riene for å holde han oppdatert om alt som skjedde, og under pressriene, fikk jeg mamma til å sende sms til han..:) Jeg skjønner du er trist.. Jeg syntes også det var kjempefælt at kjæresten min ikke fikk vært tilstede... Men det gikk jo veldig greit å ha med mamma. På en måte er det vel nesten bedre også. Mamma har jo tross alt vært gjennom det meste av det før, og kan vel kanskje hjelpe litt mer til enn en far som aldri har vært gjennom noe slik før. Pappa var også med, men han ventet på gangen under pressriene, og kom inn så snart han hørte barnegråt..:)

Hvordan går saken deres? Tror du at du blir lenge alene etter fødselen? Jeg har nå vært alene i 6 mnd, og blir det nok ganske mye lengre....

Skrevet

Jeg fødte uten mannen min selv om han var her... Hadde med meg mamma.

Tror ikke det værste er å føde uten mannen (jeg syntes han var bare til bry første gangen), men dagene og ukene etterpå.

Må være leit å ikke kunne være sammen med den nyfødte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...