Gothminister Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Hvor ofte pumper dere dere,og hvor mye kommer ut,og hvor lang tid bruker dere? Er dere avhengig av å pumpe dere hver dag,hvis dere er av dem som skal pumpe opp ett lager til å ha i fryseren også da...? Hvis dere pumper dere hver dag,får dere skikkelig brystspreng hvis det er en dag dere ikke pumper? Har en 2 åring hjemme to dager i uka,og jeg vil ikke pumpe meg foran han,så de to dagene får jeg evt bare pumpet meg om kvelden...,men hvordan vil det da gå på dagtid? Ammet ikke 2 åringen min her,så dette er jo litt nytt for meg.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Pumper meg morgen og kveld, bruker vel ca. 20-30 min totalt, og får ut mellom 100 og 200 ml. Merker veldig brystspreng om morgenen hvis ikke jeg får pumpet meg. Sover snuppa lenge, pumper jeg meg før hun våkner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå