Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste nettene har vi ikke skiftet bleien i løpet av natten. Har bare vært tiss. Bruker Pampers 2 new baby. Vært deilig å ikke skifte bleie, og lillegutt sovner lettere etter bare pupp. Problemet er at bleia ikke har holdt, og det har blitt lekkasje. Hvordan er det med dere som har barn som sover hele natten. Holder bleia natten igjennom? Bør jeg prøve Libero f. eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker libero. Har vært noen netter med lekkasje, så vi vurderer faktisk og prøve pampers om natten. Hun er 4 mnd og det har kanskje vert lekkasje ca. 4 ganger, så vi er ikke så missfornøyde at vi har byttet enda,

Skrevet

Til dere begge to:

Når man setter på en bleie må man

1: Dra den godt opp på ryggen

2: Sjekke at den sitter ordentlig inntil lårene.

Skrevet

vi bruker libero, og de eneste gangene den har lukket har vært når den har væet veldig full av tiss...dette skjer gjerne om natta. Prøv og gå en str opp dersom dere ikke nettopp har gjort dette.

Skrevet

Her i huset har det kun vært brukt libero til begge jentene. Ikke hatt problemer med lekkasje jeg. Men kanskje dere må skifte til en større størrelse?

Skrevet

vi hadde ofte lekkasje me pampers. libero har jeg vært veldi fornøyd me, men har blitt lekkasje på den og et pa ganger når han har sovet på siden. er stort sett bare i begynnelsen at det er lekkasjer tror jeg, lenge siden vi har hattde t poblemet nå:)

Skrevet

Drar den godt opp på ryggen, men den siger selvsagt litt ned etterhvert pga bevegelser fra lillegutt. Bleia sitter godt inntil lårene, for det er aldri lekk der. Det er ryggen som er problemet, og føler ikke jeg kan stramme mer på bleia heller. Da får han jo ikke puste:-). Takk for svar begge to.

Skrevet

Her har det variert litt. Synes pampers er best om natta, har aldri hatt problemer med de. Hvor stor er gutten din? Vi bruker pampers 4, han er 4,5mnd og 10kg.

Skrevet

Vi bruker Libero og gutten vår er 5.5 mnd og vi har enda ikke hatt en eneste lekasje.Han får siste bleie på kvelden i 18.30-19.00 og får så nye bleie i 7 tiden på morgenen.Stumpen hans er tørr og fin,men selvsagt er bleia veldig tung,men det gjør jo ikke noe,når stumpen er tørr.

Skrevet

Vi bruker libero og den holder gjennom hele natten her.

Skrevet

pampers baby dry er en elendig bleie. Det hjelper lite at stumpen til knotten er tørr, når alt annet er gjennomvått av tiss :/

pampers active fit derimot, har holdt kjempebra her, til begge ungene. Sjelden det blir lekkasje - og da kun ved stappfulle tissebleier der ingen bleie i vrden ville greidd å holde på innholdet :)

Skrevet

Han er snart 6 uker og nærmere 5 kg. Bruker Pampers 2 som skal holde til 6 kg.

Takk til alle som har svart.

Skrevet

Da tenker jeg vi prøver noe annet enn de vi bruker nå. Verdt et forsøk. Takk for hjelpen.

Skrevet

Forresten, vi hadde en periode der småen ble våt på den ene siden opp mot ryggen. Han fikk en våt flekk på bodyen og alltid på samme side. Vi gikk opp en størrelse i bleie og da forsvant det problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...