LRMG Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Synes junior varierer sånn i sparkingen sin. Sparker litt hver dag, men noen dager er det voldsomt med aktivitet, mens andre dager bare litt småspark. Er det sånn for dere andre også?
Meg_og_baby Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 ja sånn er det med meg.. Noen ganger kjenner jeg han nesten ikke på et par dager, mens andre dager blir han helt turbo..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Det er sånn her også.. Jeg var og fikk ansiktsmassasje her om dagen..lå der med et teppe over meg og det teppet så levende ut!! Det var en liten baby inni der som kastet seg rundt inni magen min og man kunne liksom høre når den flyttet seg fordi teppet beveget seg sånn.. Har hatt to rolige dager etter dette, men jeg kjenner henne godt hver dag..stort sett:)
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jepp, enkelte dager kjennes det ut som om h*n prøver å komme seg ut på alle tenkelige vis, og andre dager får jeg bare noen dult. Men kjenner litt hver dag!
Mirakelungen Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg kjenner spark hver dag men ikke like kraftfulle spark hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå