amilde 11.06 Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Har 4 uker igjen nå og føler meg i toppform. Sover bedre om nettene og halsbrannen har blitt bedre. Det er så deilig å oppleve at det går ann å ha det sånn, mine to første svangerskap var helt pyton. Jeg er ganske aktiv og går tur, svømmer og sykler. Noe som var helt usannsylig på slutten i de andre svangerskapene. Noen flere som har det slik? Det som er det rare er at jeg lenge var i tvil om vi skulle ha en til fordi jeg var skeptisk til å gå gjennom et svangerskap en gang til.
MTMT Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Så flott da! Jeg har det også sånn. Har 14 dager igjen og har det helt topp. Har lagt på meg 11 kilo, og føler meg ikke særlig tung eller stor. Ser bare ut som jeg har svelgt en fotball. Klart jeg springer jo en del på do å sånn, men det plager meg ikke. Føler jeg kunne gått gravid et par mnd til faktisk... Men det vil jeg jo egentlig ikke da! Har klart å trene 3 ganger i uka helt fram til uke 32, noe jeg ikke hadde sjangs til sist jeg var gravid. Ingen kvalme, ingen leggkramper. Det er deilig.
charles Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 19 dager til UL-termin, 13 dager til Naegel termin. Er i god form. Sover relativt godt om natten, går tur på 6-8 km nesten hver dag.Svømmer de dagene jeg føler meg for tung for gåtur. Ingen plager med halsbrann, upåklagelig appetitt. Har lagt på meg 15 kg, og de kiloene merker jeg når jeg blir sliten. Ellers har jeg en fantastisk kjæreste/samboer/kommende pappa som er super stolt og gleder seg til bebis. I tillegg er han hjelpsom og oppvartende......Og, han synes jeg er fin som gravid. Nesten for mye av det gode. Føler meg veldig heldig, litt redd for at noe skal skje.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå