Gå til innhold

Pasienthotellet på st olav!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Jeg har venninner som har hatt en helt normal fødsel, men allikevel ikke kommet på hotellet. Må årsaken være at det er fullt der da? Jeg har ikke noe imot å havne på kvinne/barn barsel, like fint der..tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er innimellom temmelig fullt på det hotellet og da må du ligge på barsel. Men ikke alle blir erklert friske nok med en gang til å flyttes over dit. Noen blir først det etter ett døgn f.eks

Da jeg fødte sist var det flere som var skuffet for at de ikke kom på hotellet, men i dag har de jo fått en helt ny barselavd.

Har ikke ligget der selv, men vet at alle får eget rom med eget bad. Internett + en sofa som pappaen kan ligge på hvis han vil overnatte..

Så jeg tror at i dag er det ikke så ille å ikke få plass på hotellet likevell.

Skrevet

Mulig jeg ar misforstått, men jeg trodde ikke man ble overført til pasienthotellet med mindre det var fullt på barsel.

Dvs. at dine venninder ble liggende på barsel fordi det var ledig kapasitet der.

Men nå er det jo så flott begge steder (og med plass til pappaen) at jeg tror det blir et bra opphold uansett!

Skrevet

Hotellet er nok litt "flottere" å bo på enn på barsel, men kravet for å kunne bo der er at man er helt frisk. Man må også klare seg litt mer på egenhånd.

Ingen som ikke ønsker det blir flyttet dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...