Fødte ei søt prinsesse Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Huff gruer meg, kan virke som babyen ligger i tverrlerie. Så vi skal på ultralyd klokken 1400 i morgen for å sjekke. Hva slags alternativer vil jeg da ha? Hva anbefaler dere med erfaring ?
Bambi på slankern Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 dersom det er tilfellet, vil dem nok informere deg på sykehuset, eller der du utfører UL om dine valgmuligheter mye bedre enn noen her inne.... Lykke til iallefall...
Regnbuemor til 2 Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Vil bare ønske lykke til. Skal på UL på onsdag for det samme! Tenker mye på hva jeg må tenke på om han skulle ligge i tverrleie ennå, eller sete for den saks skyld. Vi får håpe vi slipper å tenke noe mer på det når det er over. Kanskje ligger de begge med hode ned, og er klare for å komme ut "normalt". PS: jeg har snakket med min akupunktør, og hun sier de har god erfaring med å vende babyer via nåler, så slipper man kanskje og vende utvendig, eller få KS i unøde!! Lykke til!
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 Men blir ikke det litt sent å gjøre når det er bare 16 dager igjen til temin da? og jeg har ul time i morgen? Vil selvfølgelig slippe vending eller evnt. ks dersom jeg kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå