Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Hun treffer besteforeldrene på mannens side oftest siden mine bor så langt unna. Hun har knyttet seg mest til bestefar(mannens pappa). Mine foreldre er hun litt redd for siden hun ikke har truffet de så mange ganger enda og siden hun er så lita at hun glemmer de mellom hver gang. Vi ser litt på bilder for at hun skal huske de. Ellers kan bestemor(mannens mor) være litt mye til tider og stresser jenta slik at hun begyner å gråte. Jeg tror hun har begynt å forstå det selv også og prøver å legge litt bånd på seg av og til.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Mormor og morfar bor like i nærheten, og eldstemann spør og spør etter dem begge dagen lang. De er også de eneste som stiller opp som barnevakt. Bestemor (svigermor) vet han knapt hvem er, hun har ikke stilt opp på snart ett år. Hun vil heller prioritere de eldste barnebarna. Bestefar bor på andre siden av landet, men de har et veldig godt forhold når de først treffes.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Sønnen min står å gråter når mormor går;( Morfar liker ham, men ser ham sjeldnere, bor i en annen by. Liker veldig godt kjæresten til pappa. Farmor har han ikke særlig forhold til, ser henne ikke ofte nok til å ha noe forhold til henne. Farfar er sønnen min veldig begreistret for.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 KJEMPE godt forhold på begge sider =)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Nå er Mina kun 8 mnd da, men foreldrene mine ser henne så mye de kan.. De jobber mye til tider, da de driver eget regnskapsbyrå. Mamma har sittet litt barnevakt også.. Pappaen til sambo ser hun litt sjeldnere..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Tulla har 5"sett" besteforeldre så her er regla; Mommo og mofa (min adoptiv mor og mann) stiller bestandig opp og er de som bor nærmest. Dem og onke maser ho på bestandig. Kjører gjerne litt omvei her igården for at ho ikke skal bli skuffa når vi kjører forbi huset. Far (min far) er "alltid" opptatt, men det er stas når vi er på besøk eller han er innom 1-2 gang hver 2.mnd, men fortsatt skeptisk alikevel. Bestemor og bestefar (min mor og mann) bor ca 1 time unna, og vi ser dem ca 2 ganger i mnd, og det er gøy altså! Når vi forteller at de skal komme så gjør ho ikke annet enn å mase, og ho her flink til å "lure" bestefar altså Farfar og bestemor "xxxx" har vi begynt å få mer kontakt med, bor ikke mer enn 15min unna, og nå begynner det å bli veldig gøy med farfar. De er på "eksposisjoner" (Sitat fra Ru) til stadighet. Farmo og bestefar "xxxxxx" bor VELDIG langt vekk, og vi ser dem toppen 6 ganger i året, men nå begynner ho å kjenne dem igjen, og prate med dem på tlf, men ho er litt skeptisk i begynnelsen enda. Når de er her, ser ho dem veldig mye de dagene de er her.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Eldste min ser farmor og farfar ofte, pappan hennes bor hos de! De har et kjempe fint forhold! Minste ser ikke sin farmor og farfar så ofte, de jobber fult begge to.. Men farmor og tuppa har et kjempe fint forhold! Farfar også, men det er no egent med farmor!! Mine foreldre ser de ikke så ofte, enda de bor nærmest..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå