Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 jeg har fått dilla på noe så rart som bensinlukt og det har vel hendt 6-7 ganger at jeg har tatt et skikkelig drag fra ei bensinkanne.. er dette skadelig for barnet eller? jeg har ikke gjort det mer etter dette.. klarer å styre meg selv om det er veldig fristende...jeg er 36+2 nå..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Det er vel ikke så vanskelig å skjønne at bensin ikke er bra fo barnet...??? Enig faktisk da at bensin lukter godt, men jeg går ikke og sniffer det allikevel.. Er forresten ikke så veldig bra for deg heller...så holdeg unna kanna hvis du vil være en noenlunde oppegående mor..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 ja, altså, jeg skjønner at det ikke er bra for verken meg eller barnet, men så har jeg ikke gjort det mer enn de gangene heller da. Det jeg egentlig mente, var om dere tror at barnet har tatt noen skade av det?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Barnet har sikkert ikke tatt noen skade av det...men jeg hadde ikke tatt sjansen på å sniffe bensin igjen....
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Å sniffe bensin kan være veldig farlig!! Men kanskje ikke på den måten du har gjort det.. I mine yngre helsefarlige dager sniffet vi bensin fra en fille dynket i bensin i en pose, og det kan man faktisk dø av. Hjertet kan stanse. Jeg grøsser på tanken av det, og at jeg kunne ha dødd. Men enig i at bensin lukter veldig godt.. men vær forsiktig!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Bensinen lukter best når man fyller på statoil i stange. Pleier ikke å lukte så grundig etter og fyller heller ikke bensin etter hvor den lukter best, men må innrømme at den lukter ekstra godt der...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 jeg gjorde ikke noe annet enn å lukte ned på kanna, som hvis man skal lukte på en god parfyme eller noe.. ikke noe sånn for seg gjort med fille og greier.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Jeg syns Ajax Professional lukter så godt jeg.. helt nyyydelig faltisk!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #11 Skrevet 14. mai 2007 spylervæske er også bra ja og litt mindre farlig enn bensin.. :/ bare haper at det lille nurket vårt ikke har tatt noen skade av det..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #12 Skrevet 14. mai 2007 En brent fystikk er absolutt best, og ikke så farlig, heller ! (;
Meduza Skrevet 14. mai 2007 #13 Skrevet 14. mai 2007 Barnet har sikkert ikke tatt skade av det. utrolig hvilke lyster man har.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå