Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 På fredag gifter jeg meg, og det i all hemmelighet. Det er kun forloverne som vet det. Skal ha navnefest på lørdagen for vår 4 mnd gamle baby, og da skal vi fortelle det til familien. Har fått sydd kjole til meg(har vært med å designe den selv), og skal ha en enkel bukett. Etter vielsen skal forloverne og vi spise en bedre lunsj på en fin restaurant. Tenker at vi tar en vennefest på et senere tidspunkt. Det er ikke noen spes grunn til at vi gjør det i all hemmelighet, men vi ville bare "få det unna" for vår egen del. Det at pappaen min døde rett etter at babyen ble født, gjør kanskje dette viktig for meg. Dessuten ser jeg viktigheten av å være gift, sånn økonomisk og med hensyn til lover og regler dersom noe skulle skje. Har litt nerver for hva alle vil si, men synes det er litt romantisk også. Hva synes dere?
Joikaboll@ Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Om dette er det dere ønsker dere for deres dag syntes jeg dere gjør det eneste rette. Vi må lære oss til å stole på oss selv og ikke høre på alle andre sine meinger og forventninger til oss. Dere får sikkert en fantastisk dag, både fredag og lørdag! Lykke til med dagene og feiringene ;o)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Jeg syns alle skal gifte seg på den måten som passer best for dem- så lenge det ikke sårer noen andre! Min bror giftet seg i "all stillhet" (og det var greit) men mine foreldre fikk vite det tilfelding av noen andre rett før de giftet seg, og spesielt min mor ble veldig lei seg. Så sørg ihvertfall for at noen dere er glad i, får vite det direkte fra dere!!!
m den lille Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Syns det høres kjempekos ut! Vi må jo ikke gifte oss likt alle sammen! Er ikke alle som drømmer om et hvitt kirkebryllup (jeg er en av dem). Syns dere skal gifte dere akkurat slik dere selv ønsker. Gratulerer og kos dere i helga!
Milletrille Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Dette er heeeelt opp til dere!!! Syns det hørtes ut som en hyggelig liten seremoni jeg Og tror det er mer og mer vanlig å gjøre litt andre ting enn kirkebryllup med stort selskap etterpå. Dere kan jo heller ta en fest senere hvis dere ønsker det
grå :) Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 vil dere ha det sånn så gjør dere det slik. men vet av flere foreldre som har blitt lei seg over å ikke få være til stede. her i gården hadde det nok blitt ramaskirk, men dere kjenner deres foreldre best og det er brudeparet sine ønsker som er viktigst
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Ville bare si at alt gikk veldig fint. Vi ble gift, og det var en følelsesladet sermoni. Vi fortalte det dagen etter til familien, og alle ble veldig glad...særlig mamma, som hadde sagt til mine søsken på forhånd at hun mente vi bare burde gå på tinghuset i samme rennet. Litt morsomt! Ingen venner som ble sur heller, men bare litt sjokket og mest glad. Tenk at jeg klarte å holde munn... Vel, jeg er hvertfall lykkelig over valget vi tok og syntes det ble noen fine dager. Ønsker alle lykke til med forberedelser og bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå