Gå til innhold

Ungen min er virkelig IKKE glad i banan.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jo ikke noe for banan er o ikke akkurat den sunneste frukten, men synes det er litt rart... trodde alle barn elsket det.. he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her,gutten min er nesten året nå og liker fortsatt ikke banan :)

Har prøvd å gi han av og til fra han var 4mnd,men neida...setter opp ett rart uttrykk i ansiktet og nærmest brekker seg..hehe.. Men youghurt og fruktpurè med banan i er kjempegodt...rare disse små tassene våre :)

Skrevet

Jeg har hørt om mange som ikke liker banan, jeg!

Videre tror jeg ikke det er helt riktig dette med at banan ikke er sunt! De lærde strides derom, og det siste jeg leste var at banan faktisk hadde stoffer som var veldig gode for hjernen bl.a.

Skrevet

Ikke min heller, iallefall ikke most banan. Får han spise rett av hele bananen så spiser han litt. Men det er vel fordi det er spennende å spise noe som ikke er most. ;)

Skrevet

Tja joda ,,, sunt og sunt.. det jeg mener er at det mye sukker i banan i forhold til vitaminer.. litt kalium er det jo.. det man får i banan kan man få andre steder.. men det er litt bedre enn sjokolade d

a;)(sånn sukker messig altså)

ellers er jo banan helt ok;)

Skrevet

Ikke min heller! Han grøsser, har verdens rareste grimaser, og brekker seg hvis han ikke spytter d ut igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...