Gå til innhold

Grr...er det mulig????!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er andregangs og hadde ALDRI i min villeste fantasi trodd at jeg skulle gå over også denne gangen, Riktignok bare noen få dager sist, men pga masse tegn og kraftig nedpress og kynnere trodde jeg for 1,5 uke siden at noe var like rundt hjørnet.Nå er jeg altså 3 dager på overtid og det ser ikke ut til å skje noe enda.Dere som har vært igjennom flere fødsler, er det like normalt å gå over andre gang selv om man ikke gjorde det første osv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada vet om flere som har gjort det! Så det er nok bare og smøre seg med tålmodighet (selv om det ikke er lett)

Skrevet

Jeg har gått over med alle mine 3, ganske mange dager også faktisk. Venter nr 4 i juni, og går sikkert over igjen :). De har en tendens til å komme når de selv vil :)

Skrevet

Ja, det er i utgangspunktet greit det, men det er så frustrerende å kjenne på så mye som ikke betyr noenting:-( Det ender vel med å bli på 17mai tenker jeg..

Skrevet

Selv fikk jeg førstemann 5 dager før termin, andremann ble satt i gang 10 dager på overtid. Nå hadde jeg håpet at denne babyen ville vist tegn til å komme ut etterhvert - men jeg har mye kynnere og ingen baby er ennå kommet - 4 dager til termin. Om ikke han kommer i dag, så håper jeg han vil vente til helgen - kunne tenkt meg å få med meg 17 mai med guttene mine.

Dessverre må vi bare smøre oss med tålmodighet - babyen kommer når h*n kommer.

Skrevet

Jeg gikk 13 dager over med mitt først og 3 dager over med mitt andre barn. Håper at jeg får litt før termin denne gangen. Men må vel heller tenke at jeg i alle fall går til termin denne gangen også. Blir jo så skuffa når termin datoen kommer og ikke noe har skjedd ennå. Begynner å bli fryktelig tungt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...