Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Fikk hemorider sist jeg var gravid, de har ikke vært vonde på lenge, men jeg smører når jeg kjenner de begynner å vokse. Sånn har jeg holdt dem i sjakk hele svangerskapet. Men med 2 uker til termin blir det bare værre og værre uansett hva jeg gjør! Skikkelig vondt altså! Andre som blir værre mot slutten, kan det være økt trykk fra babyen som kjør det kanskje? Uff, gruer meg til fødselen... Pleier ikke å bruke anonym-knappen, men av og til er det greit å "gjemme" seg litt...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Hehe...skjønner....litt flaut tema ;p Jeg har ikke hatt problemer hele sv.skapet med de j**** hemoridene, og hååååper ikke de kommer....sannsynligvis gjør de vel det...som du sier tror jeg også det kommer av presset fra bebis ;p Tror neppe dette vil være et problem under fødsel, sånt det er sagt.....etterpå er en annen ting...ehe.... Lykke til! =)
(Muskat) Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Jepp, både forrige gang og denne gangen har plagene blitt skikkelig ille mot slutten. Føler jg sitter på noen ekstra klumper noen ganger. Heldigvis var de borte med en gang sist, håper på det denne gangen også! Det rare er at jeg har like mye press oppover; så jeg er plaget med både hemorider og halsbrann! Blæh, godt det ikke varer evig!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 jordmor sa a de ble større jo mer ut i svangerskapet man går. dete pga trykk fra baby... hun sa også til meg at jeg ikke kommer til å merke mye av dem under fødsel, men etter fødselen kom dem til å bli ubehagelige.... smør deg med krem og vask deg nedentil med lactasyd intim såpe hver gang du har gjort storarbeid på do.... ikke gnikk mye med dopapir og bruk bare mykt papir.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Propolissalve på helsekost..ellers er det jo de salvene fra apoteket,men føler ikke det er så mye hjelp i noe nå jeg heller...Noe dritt...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har hatt "latente" hemmoroider siden siste svangerskap/fødsel, men har berget helt til 1 uke før termin, nå er de hovne og ubehagelige.Det kommer nok av presset som kjennes veldig godt bak der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå