Gjest Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Åh.. sovet 4 timer pga katta og mannen min.. ut og inn og mjau og snork.. herlig.. så våkna jr her kl7..og jeg lot han ligge isenga og dadde i ca 20 min.. nå har jeg krangla med jr om mat.. hadde bestemt seg for ikke å spise frokost plutselig, så da ble det mme, velling og grøt.. litt av det og litt av det.. for ikke å nevne at jeg sikkert har varmet alle måltider minst 2 ganger.. nesten tvangsfora småen i dag.. og jaggu gett.. ned gikk maten til slutt.. etter grin fra mor og store øyne fra knerten.. Føler meg helt ræva i dag.. ikke sympati fra mannen min heller. han er bare utrolig teit for tida.. åh! Mest lyst til å banne høyt... Gleder meg til å sove etterpå jeg.. For en dag...... jippi..
belli72 Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 ÅÅÅÅ føler med deg! Håper du får sovet litt og kommer i bedre humør!
Go i magen Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Godt å høre at vi er fler. Med en liten som ikke er 3 uker en gang så føler jeg meg spm en bitch minst annenhver dag. You go girls
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå