Gå til innhold

JIPPI! Enda en natt er over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, disse nettene! Sliter med å få sove om kvelden, og når jeg endelig har sovna har blæra mi fyllt seg opp, igjen... Så da er det bare å gå på do å tisse litt før man tusler tilbake til senga. Men da har jo den lille huleboer merket at mamma har våknet, så da tar vi likså greit litt aerobic.Dette gjentar seg iallfall to ganger per natt. Er iallefall vant til dårlig nattesøvn, og det blir sikkert ikke noe bedre når babyen har kommet. Men jeg gleder meg utrulig mye nå, er bare 11 dager igjen til termin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff sånne netter er slitsomme. Jeg har sånne netter jeg også. men det hender heldigvis innimellom av jeg sover godt, også etter at jeg har vært oppe. I dag sto jeg opp ti over halv seks. Mannen lurte bare på om jeg viste hvor mye klokka var. Han er ikke vant til at jeg sier god morgen før sånn rundt ni :-) Men det er litt godt å komme seg opp også da.

Men godt det ikke er så lenge igjen nå, men søvnen blir nok ikke noe bedre da gitt. Eller, kanskje den søvnen man faktisk får blir bedre, men at man er oftere våken. Ikke vet jeg.

Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare jeg...

Jeg bruker også tid på å sovne. Er det ikke kynnere og mensmurringer, så er det gjerne en liten aerobic-session...

Og nå våkner jeg så lett av at de to kommende storebrødre kommer i senga vår, og så fort de rører litt på seg eller knyr i sin egen seng.

Og har jeg først våknet, er jeg gjerne tissetrengt, (+at det er et mareritt å komme seg opp av sengen med kynnere og bekkenløsning). Og så er det en ny runde med turn og kynnere...

Og atpåtil er minstemann gjerne våken og klar for morgen kl. 5.30 nå... (jeg som har skrytt sån av at vi har sovet så godt om nettene i lang tid nå... Håper virkelig at dette er bare en periode!)

Så jeg regner nok også med å sove bedre ETTER fødselen enn jeg gjør nå - men det er jo enda halvannen måned til...

Og det mest frustrerende i dag er at pappaen ikke ser ut til å skjønne at nattesøvnen min er et problem og en frustrasjon, for han sover jo sin dypeste skjønnhetssøvn han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...