Gå til innhold

Til dere som bruker sukkervann,hjelper det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å hvor lenge må man holde ungen oppe?Regner med det må gies mens barnet sitter i armkroken å ikke ligger???

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Det hjelper her, ja, lenge siden vi har hatt bruk for det da. Og ungen kan godt ligge.

Skrevet

Det hjelper en liten stund.

Har du forsøkt kiropraktor?

Har også hørt om healing skal hjelpe.

Jeg forsøkte kiropraktor, akupunktur og alle andre tips. Ingenting hjalp, men jeg tenkte ikke på healing.

Jeg håper det går over snart, da det er veldig slitsomt.

Går over, det gjør det uansett... ;-)

Reconnective healing, skal være veldig bra!

Skrevet

Vi følte det hjalp godt med sukkervann. Var også innlagt på sykehus lenge. Å der gikk pleierne rundt med sukkervann å gav det som smertestillende til de små babyene. Går helt fint å gi det når de ligger. Vi hadde en sånn sprøyte som vi hadde det på, så fikk han sutte på den mens vi sprutet litt inn i munnen. Nam nam :)

Skrevet

Sukkervann hjalp første gang vi prøvde. Har førsøkt senere også men det hjalp dårlig. Det som faktisk hjalp, VELDIG, var at jeg sluttet å drikke melk og spise meieri produkter. Mitt barn vil ikke ha ku melk... Er litt skeptisk til gluten også... Men jeg fikk ihvertfall en helt annen unge da jeg sluttet å drikke melk og spise melkeprodukter....

Skrevet

Her er sukkervann omtrent det eneste som hjelper. Men har nå begynt behandling hos kiropraktor for å se om det kan hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...