Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Jeg vet at man kan få henge pupper av å amme. Kommer det av at ungen sliter i puppen eller at de blir konstant sprengte med melk? synes ikke puppene mine er særlig større etter jeg begynte å amme( gikk fra 80c til 85c) men de henger mer! Har såvidt hatt antydninger til at puppene har begynt å henge før,men nå er det mye verre! Er 23 år og babyen min snart 4 mnd. HjelP!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Vevet i puppene blir jo strekt og blir slappere/svakere for å gjøre plass til melk i melkekjertlene, selv om man ikke ammer kan puppene henge mer etter graviditeten pga forandringene de har vært igjennom. I tillegg er det nok en kombinasjon av faktorene du nevner.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 hørte også at de kan bli fylt av fettvev igjen ... men vet ikke altså...
Stratos med 3 barn Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Ja fy f...... Jeg har snart puppa nedpå knea! Jeg skal få de ungene jeg skal ha, så er det tid for brystreduksjon og løft! Den reduksjonen burde jeg sikkert gjort for lenge siden, men ville vente til jeg hadde fått barn. Også skal magen opereres om han ikke tar seg drastisk sammen! Makan til stygg mage man får av hastesnitt! Min så ut som en rumpe... Et annet alternativ er jo å gå evig gravid da, men det holder vel med tette svangerskap for min del nå tror jeg
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Mine ble mye mer hengete da jeg gikk gravid enn etter ammingen.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Er visst en myte att puppene blir hengete av amming. De blir det visst av selve graviditeten. Så selv om man velger å ikke amme for man er rett for puppene, kan de fortsatt ende på gulvet=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå