Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Hva gjør dere med deres barn. Min datter er to mnd. Jeg snakker mye med henne. Hun smiler og skøyer på stellebordet. Vi trener på å ligge på magen hver dag. Øver på å ligge litt for seg selv mens vi tusler rundt henne. Hvor mye skal man prate, blir det for mye for lite, synger ofte til henne
Duddlidu Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Hei! Underlig nok så har jeg litt problemer med å huske hvordan 2 mnd stadiet var.. tiden går så fort, pass på å nyt/vær tilstede i nuet!!! (høres teit ut, men faktisk litt sant) Men det jeg skulle si, var at jenta di sier nok i fra om hun blir sliten og har fått nok oppmerksomhet. Om hun blir sutrete og virker litt utilpass, kan du jo prøve å se om hun vil være litt ifred. Er hun blid og fornøyd så prat og skøy i vei.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Hva med andre veien da. Jeg opplever ofte at tv'en står på og at man, skal ikke nevne navn, derfor har et øye på babyen og et på tv'en... Hva er for lite stimuli?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå