Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hadde jeg håpa på litt sex når sønnen endelig hadde sovna, men denne gubben har tatt skikkelig helg og ikke giddi å dusje siden fredag. (han gjorde aldri sånt før vi gifta oss! Da var det hver eneste dag SELVSAGT) så endelig tar jeg mot til meg og hinter om at det kunne lønen seg å dusje..Tror dere ikke tufsen kommer ut med buse??! så nå sitter han i sofaen og prøver å få meg til å komme bort og jeg later som jeg er midt i en engasjerende diskusjon. Jeg er IKKE NOE flink til å si fra om sånt, men blir så utrolig irritert på at han ikke sjekker for sånt. Hele badet vårt består jo av speil. Gjør han det for å terge meg eller..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår frustrasjonen, men hva mener du med buse? Og hva har det me speil å gjøre? Jeg er muligens litt treig nå... Du får tilgi meg...

Si rett ut til han "jeg er kåt", det funker det, skjønner du!

Skrevet

HAHAHA, jeg ser det hele for meg:) Han bretter seg ut i sofaen og sier " come to papa" og prøver å være sexy mens noe dingler ut av nesa hans, og du sitter foran pcen og trykker i vei for å virke opptatt:) Du blir jo bare nødt til å si det da...Lykke til

Skrevet

Er det busemann du mener? Fysj, da hjelper det lite at du sitter og forteller at du er kåt..he-he...

Spør om han har en bat in the cave.....=)

Skrevet

Skjønte jeg dette riktig. du ba han dusje, han gjorde det. Men i stedenfor å komme ut ren og sexy, hang det en buse fra nesa hans???

Skrevet

Anonym ble visst borte...

Hehe..kanskje hun i ren kåtskap rett og slett overså busemenn og skitten kropp og hev seg over han?

Skrevet

Er her. Sa at jeg hadde vondt i hodet og han bare kunne legge seg. Dustegubbe. Nå skaffer jeg meg elsker som sjekker sånne ting! Også blir han irritert på MEG fordi vi har sex skjelden...

Skrevet

Haaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaa, sånn kan det gå!

Skrevet

Ups, ler ikke av deg anonym, men av hele situasjonen! Mulig jeg er rar, men jeg hadde bedt han snyte seg, så kunne vi hatt sex. Skal litt mer til enn en busikk til for å drepe mooden min, he-he...

Skrevet

Ja, nettopp! Han dusja og når han kom ut lukta han ikke lenger hest men med buse hengendes ut av nesa! Trodde ikke det var mulig å være så blind!

Tror han at han er heit uansett og ikke trenger å gjøre noe som helst for at jeg fortsatt skal ha lyst på ham eller hva? Selv dusjer jeg hver dag, bruker sminke, barberer alle nødvendige steder, går med pent undertøy OG er snill for å holde interessen ved like..Jommen sa jeg likestilling ja...

Skrevet

Blås noen skikkelige buser it av nesen og la de henge og slenge og renne nedover munnen din. Så løper du naken inn til han, slår på taklyset og si; "kom å ta meg!"

Skrevet

asj...ny dusjet og ren skal til for å få seg noe her i gården iallefall!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...