Gjest Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Hehe. Been there done that. I forrige svangerskap mistet jeg det tre uker før termin og fant det aldri igjen, denne gangen surret jeg det bort i uke 27, men fant det gudskjelov igjen. Nå vokter jeg det med livet som innsats. Hihi:)
Nette-mor Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2007 I FORFJAMSELSEN FIKK JEG IKKE MED ALT. i går var jeg og sambo og handlet mye på ikea o.l og har hatt omflytting på stua. kortet har ligget i veska hele tida, men skulle skjekke noe i går og da ble det liggende på bordet og nå er det BORTE!!! Har endevendt alt sammen, og begyner å bli alvorlig redd for at det er borte for godt. hva er sjangsen for at legen kan rekonstruere det???? kun 40 dager til termin og greier....
Xenaen Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Du får sikkert lov å føde likevel! Men se nå i medisinskapet, i jakker du sjelden bruker, i bager, i kommoder, i vesker, før du ringer jordmor og ber om kopi av hennes del;)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Det kan nok rekonstruere litt, men det er desverre ikke mye de legger inn på dataen.. Men som Xenaen sier... Du får lov til å føde fordet:) Hehe. Det fikk ihvertfall jeg sist. Det var ingen som var sinte og sure på meg heller. Vi gravide blir jo litt glemske:)
Nette-mor Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2007 har skjekket overalt nå.... regner med at lille-snupp kommer uansett, men tenker på alle resultater og ting som står der.... UL- skjema trenger jeg på onsdag, men det hr de vel på sykehuset også?
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Når jeg "mister" slike ting er de første stedene jeg leter på gulvet og i papirkurven.. Det dukker nok opp )
Bebbies i magen Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Du bør høre med legen din om han/hun har alle opplysninger. Legen min har lagt inn alt som sto på det kortet inn på dataen. Det gjør hun hver gang, og hun legger inn det jordmor har funnet ut. Så det kan jo hende legen din har gjort det også.
Krysia Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Jordmor/lege har jo den siste gjennomslagsdelen, be om kopi?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Min jordmor noterer alt som blir skrevet på mitt helsekort i sin egen perm, så hun ville hatt all info. Den bakerste kopidelen sitter vel bakpå helsekortet til man kommer på føden..?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 14. mai 2007 #11 Skrevet 14. mai 2007 Kanskje det har havnet blant alle bruksanvisningene og plast og papp etc fra Ikea? Sjekk søpla! Du finner det nok skal du se! Hvis ikke så er det nok ingen krise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå