Gjest Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Er du her?! Syns jeg så deg asså?! Hva er planene for 17? Og når er du ferdig med nok skolegreier til at vi kan unne oss paraplydrinker?!?!
ScaryMama Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 17 mai planene er få! Tror ikke at vi skal noe spesielt, det er så mye folk og Nikolai får jo ikke noe ut av det enda, blir bare mas. Hva skal dere? Jeg har eksamen den 23, og da er jeg ferdig! Men du har vel ikke kommet hjem til da? Paraplydrinker kan vi unne oss så snart du orker besøk:) Det blir gøy! Nikolai har fått enda en tann i dag, og han har endelig skjønt hvordan man krabber forover! Tok sin tid det her... Flinke store gutten... Og ikke kjeft nå, men vi var i dåp i dag og han fikk smake på bløtkake. Det falt ikke i smak, han ville heller spise potet og pastinakk he he...
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Vi skal på vernissage. Svigermor åpner separatutstillingen sin nemlig. Også har hun bursdag i tillegg. Vi er tilbake den 21 vi:) Men jeg må få gjort litt både inne og ute før Jens er tilbake i jobb den 28. *panikk* Så flink han er1 Gi han en gigasuss fra Embla(hun har nelig lært seg å nusse og å blåse prompelyder på armen min!!!) Mmmm, bløtkake! Jeg vil ha! Men nå stakk gubben av, og jeg må løpe etter, skal TIDLIG på imorgen, jobb. Har landet en kunde med 150 biler, så selger jeg til dem i morra kommer jeg hjem 120 000 rikere (på bare den kunden!) *koseklemme dere* Gleder meg til å komme hjem, blenderen står klar på benken;) Hihi!
ScaryMama Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Jippi! Gleder meg! Nikolai gir et veldig vått kyss tilbake (det er det han klarer) he he... Lykke til i morgen, get rich!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå