Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja j vil komme i kontakt me gravide som har termin fra midten av juli og ut. måtte bare si det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei korsen er formen di da?

Skrevet

joda er litt trøtt og sliten.sover lite men d har blitt en vane:)

enn din form da?koser deg i svangerskapet?

Skrevet

Har termin 26. juli jeg:0)

Skrevet

jeg har termin 18 juli :o) skal føde på ahus.

Skrevet

joda min for er bra den men j har fått betennels så j tar sol hver dag gleder meg til gullet kommer j

Skrevet

betennelse?? hvor du kommer fra da?

Skrevet

♥thia hvordan går det me deg da?

Skrevet

ja har betennelse under huden å det klør og er helt for jævli egentli så gleder meg til det er over. j er nå fra bodø. enn du da?

Skrevet

Går " så der" kan man si... Er sykemeldt pga kvalme og svimmelhet, men bortsett fra det er ting temmelig bra. Merker at det begynner å nærme seg nå oggleder meg veeeeeeldig:0)

Du da hvordan er formen din?

Skrevet

heisann hvordan er di form da?

Skrevet

joda j er og sykemeld har for høyt blodtrykk + betennelse i kroppen ser vi har termin sammtidig. :)

Skrevet

Så koselig med lik terimin:0) Har på følelesen av at det er mange som har termin den dagen... Spennende å se hvem av oss som får når...

Skrevet

jo ikke sant. men j håper på at di vil sette meg igang pga all den betennelsen. hvor er nå du fra? j er fra bodø

Skrevet

Huff betennelse hørtes ikke deilig ut nei... Jeg er fra Trondheim jeg. er det kronisk betennelse som ikke vil gå over før fødsel du har eller?

Skrevet

ja det er nesten som j er allergisk mot å bli gravid hadde det sist og, da ga det seg etter ho var kommet ut så var det borte så tenker dette er det samme.

Skrevet

Deilig å vite at det kommer til å gi seg etterhvert da. Krysser fingrene for at du kan bli satt igang så fort babyen er klar for det sånn at du slipper å plages.

Skrevet

Da tar jeg natta:o) Skal opp 06:30 med sønnen min i morra *gjesp* Så må prøve å sove litt. Satser på at vi bimmes senere:0) Lykke til videre!

Skrevet

ja det er det j håper vist det ikke gjør noe så vil j legge deg til som venn på siden min. men du må si fra vist du ikke vil.

Skrevet

jepp j sku oxo si natt for j ble veldi trøtt nå :)

Skrevet

God morgen:0) Legg meg gjerne til på venne listen din ja:0) Bare koselig det. Haen fin dag da:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...